TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Pagalbą kelyje kviečia ir pritrūkę benzino

2015 05 13 6:00
Pagalbos kelyje vairuotojams prireikia ir tada, kai į baką įpilama netinkamų degalu - dyzelino vietoj benzino arba atvirkščiai.   LŽ archyvo nuotrauka

Elektros sistemos gedimas, eismo įvykiai, išsikrovęs akumuliatorius ir variklio sistemos bei pakabos bėdos – štai tokios penkios pagrindinės priežastys, dėl kurių vairuotojams dažniausiai teko kviesti techninę pagalbą kelyje šių metų pirmąjį ketvirtį.

Daugiau kaip 80 proc. techninės pagalbos iškvietimų buvo dėl automobilių gedimo, pasibaigusių degalų ir avarinio durelių atrakinimo. Eismo įvykiai sudarė apie 18 proc. visų iškvietimų. Trimis atvejais iš keturių automobilius prireikė transportuoti iki dirbtuvių. Tai rodo draudimo bendrovės „Lietuvos draudimo“ techninės pagalbos tarnybos duomenys.

„Nemažai rūpesčių kelia elektros sistemos – kuo naujesni automobiliai, tuo daugiau juose įvairios elektronikos. Šiai sustreikavus, sistema neretai iškart dėl saugumo blokuoja variklio darbą ir problemą tenka tvarkyti servise. Senesniuose automobiliuose bėdų sukelia susidėvėjusi elektros instaliacija, netvarkingi laidai. Elektros sistemos gedimai sudaro apie penktadalį techninės pagalbos iškvietimų“, – skaičiavo „Lietuvos draudimo“ pagalbos kelyje tarnybos atstovas Tomas Kliučinskas.

Jo teigimu, antra pagal dažnumą iškvietimų priežastis – eismo įvykis. Pagal statistiką automobilio transportavimas yra dažniausiai suteikiama pagalbos kelyje paslauga ne tik eismo įvykių, bet ir kitų gedimų atvejais.

Nemažai bėdų vairuotojams pridaro ir variklio sistemos. Jų gedimas yra trečia populiariausia priežastis, dėl to sulaukiama apie 12 proc. visų iškvietimų. „Dauguma gedimų vietoje nesutvarkomi: elektros gedimas, pavarų dėžės problemos, sankabos, generatoriaus, pakabos bėdos. Tokiais atvejais gabename automobilį specialiu vilkiku į remonto dirbtuves“, – aiškino T. Kliučinskas.

Anot jo, kas dešimtas skambutis į pagalbos kelyje tarnybos skambučių centrą būna dėl pradurtos padangos, nes labai dažnai vairuotojai nesivežioja atsarginės padangos.

Apie 7 proc. iškvietimų pirmą ketvirtį buvo dėl problemų su degalais: sugedus degalų siurbliui, tiesiog pamiršus laiku papildyti degalų baką arba įsipylus ne tos rūšies degalų. „Dažniausiai netinkamų degalų įsipilama pasiskolinus automobilį arba jį pakeitus – pavyzdžiui, anksčiau vairuotojas į baką pildavo dyzelino, o dabar turėjo pilti benzino, bet automatiškai įpylė įprastų degalų. Jei taip nutiko – labai svarbu nepaleisti variklio, kad degalų nepatektų į sistemą, o kviesti pagalbą ir transportuoti automobilį iki serviso, ten degalų sistemą išvalys, ir nuostoliai nebus tokie dideli kaip paleidus variklį, kai netinkami degalai“, – patarė „Lietuvos draudimo“ tarnybos atstovas.

Kaip rodo šios tarnybos šių metų pirmo ketvirčio iškvietimų duomenys, telefonu dažniausiai suteikiamos konsultacijos, kai vairuotojai sunerimsta dėl užsidegusių lempučių prietaisų skydelyje, nežino, kaip užpildyti eismo įvykio deklaraciją, nesugeba atblokuoti vairo.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"