TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Pasitvirtino intermodalinių terminalų konkurencinis pranašumas

2016 05 30 6:00
Vilniaus intermodalinio terminalo 40 tonų kėlimo galios konteinerinis kranas per pamainą gali perkrauti iki 140 konteinerių.  Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Prieš metus Vilniuje ir Kaune buvo atidaryti pirmieji Baltijos regione intermodaliniai terminalai, tapę viešųjų logistikos centrų dalimi.

Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ pranešimo, gegužės 5 dieną užregistruoti Vilniaus intermodalinio terminalo (VIT) ir Kauno intermodalinio terminalo (KIT) prekės ženklai. Pranešime teigiama, jog per vienus šio svarbaus šalies transporto sistemos plėtros objekto veiklos metus patvirtintas jo konkurencinis pranašumas tarptautinėje rinkoje, jo efektyvumas įgyvendinant logistikos procesus.

Kaip teigiama pranešime, nuo atidarymo pradžios terminaluose perkrauta daugiau kaip 1900 TEU konteinerių, vežtų geležinkeliu, aptarnautas 651 konteineris. Pasirašyta sutartis su „Maersk“ kompanija dėl ilgalaikio didelių konteinerių partijų sandėliavimo, kuri baigiama derinti su „Yang-Ming“ atstovybe Klaipėdoje. Artimiausiu metu bus pradėtas šios paslaugos pardavimas.

„Šie terminalai yra vieninteliai Baltijos valstybėse, tad sulaukiame nemažo Latvijos, Estijos, Lenkijos, o taip pat kolegų iš Rusijos susidomėjimo. Naudojant 40 t kėlimo galios konteinerinį kraną kiekviename terminale per pamainą galima perkrauti iki 140 konteinerių, o Vilniaus terminale krovos galimybes padidina konteinerių strėlinis autokrautuvas. Papildomų paslaugų sąrašą papildė ir smulkaus konteinerių remonto paslauga. Kauno terminale klientams galime pasiūlyti 1120 TEU konteinerių saugojimo aikštelę, 16 TEU vietų aikštelę refrižeratoriniams konteineriams“, – pranešime spaudai Terminalų valdymo centro direktorius Arūnas Urbonas vardijo jų privalumus.

Siekiant į terminalų veiklą integruoti Klaipėdos uostą ir užtikrinti greitą uoste esančių krovinių pristatymą į terminalus, AB „Lietuvos geležinkeliai“ organizavo specialaus šaudyklinio traukinio VIT ekspres, važiuojančio maršrutu „Klaipėda – Vilniaus intermodalinis terminalas“, eismą du kartus per savaitę. Terminaluose atliekama konteinerio pristatymo krovininiu autotransportu iki galutinio gavėjo durų paslauga leidžia antradienio ir ketvirtadienio rytą į Vilniaus intermodalinį terminalą iš Klaipėdos konteineryje atvežtą krovinį tą pačią dieną pristatyti gavėjui išsikrauti, o vakare „VIT ekspres“ traukiniu konteinerį grąžinti į Klaipėdą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"