TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Paskelbti pretendentai į geriausiojo titulą

2009 11 18 0:00
Iš gausaus būrio "Metų automobilio 2010" rinkimų dalyvių netrukus bus išrinktas nugalėtojas.
Algimanto Brazaičio nuotrauka

Pirmadienį prasidėjo Lietuvos žurnalistų autoklubo tryliktą kartą paeiliui rengiamas konkursas "Metų automobilis 2010". Nors naujų automobilių pardavėjus ir skaudžiai palietė ekonomikos sąstingis, šiemetiniame konkurse dalyvauja 21 automobilis.

"Įvertinęs šį rudenį naujų automobilių rinkoje vyraujančias nuotaikas, maniau, kad grįšime dvylika metų atgal, į 1997-ųjų lygį. Tais metais pirmą kartą surengtame konkurse varžėsi tik 14 automobilių. Labai džiugu, kad taip neįvyko", - tvirtino rinkimus organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Mindaugas Grinius.

Europietiškų rinkimų atgarsiai

Per visą Lietuvos konkursų istoriją daugiausia pretendentų - net 34 - dalyvavo pernai. Šiais metais konkurse dalyvauja "Audi Q5", "BMW 5 Gran Turismo", "BMW X1", "Citroen C3 Picasso", "Fiat Punto Evo", "Hyundai i20", "Honda Insight", "Kia Sorento", "Mazda3", "Mercedes-Benz E350", "Mitsubishi Colt", "Opel Insignia", "Peugeot 3008", "Peugeot 5008", "Subaru Legacy", "Subaru Outback", "Škoda Yeti", "Tata Xenon", "Toyota Land Cruiser 150", "Toyota Prius" ir "Volkswagen Polo".

Lietuviškuose rinkimuose pristatyti ne tik didžiausių Europos automobilių gamintojų nauji modeliai, bet ir Senojo žemyno rinkose vis tvirčiau besijaučiantys Pietų Korėjos, Japonijos milžinai. Šiemet pirmą kartą konkurse dalyvauja ir egzotiškosios Indijos gamintojai, kurių atstovai pateikė Lietuvoje dar nematytą "Tata Xenon" pikapą. Net penki konkurso dalyviai yra patekę į šiuo metu vykstančio Europos "Metų automobilio 2010" konkurso finalinį septynetuką. Tai "Citroen C3 Picasso", E klasės "Mercedes-Benz", "Peugeot 3008", "Škoda Yeti" ir "Volkswagen Polo". Bet tai nereiškia, kad pasiseks vienam iš jų, nes dešimties Lietuvos automobilizmo žurnalistų sudarytos vertinimo komisijos nuomonė dažnai skiriasi nuo renkančiųjų Europos metų automobilį. Tam nemenkos įtakos turi ir konkretaus konkurse dalyvaujančio modelio servisų tinklo šalyje tankis, paslaugų kaina, eksploatacijos sąnaudos iki 100 tūkst. kilometrų ridos, valdymo savybės ir kiti kriterijai, dominuojantys lietuviškos komisijos vertinimo skalėje.

Tautos nuomonė

Tradiciškai konkursas kelia didelį visuomenės susidomėjimą, nes absoliuti dauguma šio konkurso dalyvių dar nematyti šalies gyventojams, o kai kurie - net ir reikliajai vertinimo komisijai. Todėl konkurso rengėjai tikisi, kad ir šiemet gyventojai aktyviai balsuos rinkdami "Tautos automobilį 2010". Vienam įspėjusių šios nominacijos laureatą burtais atiteks "Continental" padangos.

Šiemet automobilius bandys bei vertins Lietuvos žurnalistų autoklubo bendrame posėdyje patvirtinta dešimties žurnalistų vertinimo komisija.

Gruodžio 7 dieną bus paskelbtas geriausiųjų automobilių septynetukas, iš kurio kiekvienas lygiomis teisėmis galės pretenduoti į konkurso "Metų automobilis 2010" laurus.

Gruodžio 17 dieną Energetikos ir technikos muziejuje Vilniuje įvyksiančio konkurso finalinio vakaro metu bus paskelbtas ne tik "Metų automobilis 2010", bet ir kitų gausių nominacijų laureatai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"