Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

Paskutinis „Veyron“ pranešė apie eros pabaigą

 
2015 02 28 6:00
„Bugatti Veyron 16.4 Super Sport“ versija greičio rekordą pasiekė 2010 m. Gamintojo nuotraukos

„Volkswagen Group“ koncernas pardavė paskutinį – 450-ajį – „Bugatti Veyron“, taip užbaigdamas šio išskirtinio super automobilio erą.

Priminsime, kad per dešimtį metų nuo produkcijos pradžios (2005 m.), „Bugatti Veyron“ buvo išrinktas ne tik „Top Gear“ geriausiu dešimtmečio automobiliu, bet ir mušė sunkiai suvokiamus greičio rekordus. „Super Sport“ versija šiuo metu yra greičiausias pasaulio automobilis (greičio rekordas – 431.072 km/h), o rodsteris „Grand Sport Vitesse“ - greičiausias pasaulio automobilis atidengiamu stogu (408.84 km/h).

Paskutiniuoju automobiliu tapo „La Finale“ pavadinta „Grand Sport Vitesse“ versija, turinti 1200 AG variklį. Šis modelis bus demonstruojamas ir kitą savaitę Ženevos automobilių parodoje.

Unikalumas neblėsta

Gamintojas skaičiuoja, kad kiekvienas iš 450 „Veyron“ vidutiniškai parduotas už 2,3 mln. eurų.

2005-aisiais debiutavęs „Veyron“ buvo kuriamas kaip automobilis, galintis važiuoti greičiau nei 400 km/val., tačiau jis turėjo būti ir stilingas bei patogus kelionei į operą.

„Beprecedentis automobilių istorijos skyrius pasiekė aukščiausią kulminacijos tašką. Net ir prabėgus 10 metų nuo debiuto, „Veyron“ išlieka unikalus daugeliu aspektų“, – tvirtina „Bugatti“ prezidentas Wolfgangas Duerheimeris.

Paskutinį „Veyron“ įsigijo neįvardijamas klientas iš Artimųjų Rytų. Daugiau nei pusė visų šių superautomobilių buvo parduoti Europoje, o ketvirtadalis – JAV.

Praėjusių metų pabaigoje pasirodė neoficialios informacijos, kad „Bugatti“ ruošia „Veyron“ įpėdinį ir renkasi iš trijų koncepcijų. „Volkswagen“ grupės dizaino vadovas Walteris de Silva yra sakęs, kad naujasis „Bugatti“ bus tiesiog „menas“.

Paskutinis, 450-asis „Bugatti Veyron“ pavadintas „La Finale“ užbaigė neįtikėtiną šio modelio erą.
DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"