TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Pavasario netikėtumas: „Toyota“ aplenkė „Volkswagen“

2016 04 04 6:00
Iki šiol "Toyota" atskirais mėnesiais savo svarbiausią konkurentę "Volkswagen" aplenkdavo tik gavusi vienetinių didelių užsakymų ar laimėjusi didelį konkursą.    LŽ archyvo nuotrauka

Valstybės įmonės (VĮ) „Regitra“ ir preliminarūs tyrimų bendrovės „Autotyrimai“ naujų lengvųjų keleivinių (M 1 klasės) automobilių kovo mėnesio registravimo duomenys liudija dar vieną fantastinį naujų automobilių rinkos šuolį.

Pasak „Autotyrimų“, kuri iš „Regitros“ gautus duomenis skelbiasi analizuojanti pagal Europos Sąjungos rekomenduotą metodiką, praėjusį mėnesį fiksavo 28 proc. augimą. Pasak „Regitros“ pateiktos registravimo matematikos, rinkos šuolis siekė 27,8 procentus. Būtent valstybės įmonė praėjusį mėnesį skelbia didesnį įregistruotų M 1 klasės mašinų skaičių (1610). Tuo pat metu „Autotyrimų“ ataskaitoje kalbama apie 1527 naujai įregistruotas lengvąsias keleivines transporto priemones.

„Toyota“ sėkmė

Kovo mėnesį M 1 klasės mašinų lyderė liko ta pati – italų markė „Fiat“. Dar kartą bendrovė „Autotyrimai“ atkreipė dėmesį, kad itališkų automobilių registravimo rezultatą vėl išpūtė reeksportas. Esą iš 377 praėjusį mėnesį Lietuvoje įregistruotų „Fiat“, net 266 buvo tuoj pat išregistruoti.

„Regitra“, kuri teigia galutinėje statistikoje atimanti išregistravimo duomenis, skelbia, kad kovą valstybiniame Kelių transporto registre liko 282 įrašai apie įregistruotus „Fiat“.

Analizuojant praėjusio mėnesio duomenis, krinta į akis, kad kadaise vienvaldę Lietuvos rinkos lyderę „Volkswagen“ registravimo rezultatais aplenkė japonų „Toyota“. Pernai tai buvo atsitikę lapkričio mėnesį, po to vokiška markė mikliai susigrąžino pozicijas. Galbūt šįkart „Toyota“ pasiekimas taps labiau tvarus?

Ketvirčio rezultatai – be sensacijų

Paradoksas, bet palyginus pirmojo populiariausių kovo mėnesį M1 klasės automobilių penketuko augimo duomenis su tais, kurie buvo fiksuoti 2015 metų tą patį mėnesį, geresnį rezultatą (37,8 proc.) fiksavo „Volkswagen“. Tiesa, „Toyota“ (+36,2 proc.) pagal augimą vokiška markė aplenkė vos 1,1 procento. Japoniškos automobilių sėkmę tikriausiai lėmė aukštesnė pernai metų palyginamoji bazė, nuo kurios atsispyrus buvo paskaičiuotas ir šio kovo rezultatas (VĮ „Regitra“ duomenimis, „Volkswagen“ 2015 metų kovo mėnesį buvo įregistravusi 147, „Toyota“ – 119 automobilių).

Tačiau aktyvesnio geresnio registravimo kovo mėnesį japoniškoms mašinoms nepakako, kad įveiktų vokiškas ir pirmąjį ketvirtį. Per tris pirmus 2016 metų mėnesius, kaip jau įprasta, daugiausia naujų lengvųjų keleivinių automobilių įregistravo „Fiat“ (774), pastaraisiais metais sau įprastoje antroje pozicijoje liko „Volkswagen“ (508), o trečioje – „Toyota“ (448).

Iš „Regitros“ ataskaitos aiškėja, kad per 2016 metų pirmąjį ketvirtį Lietuvoje buvo įregistruotas 4541 naujas lengvasis keleivinis automobilis, arba 22,1 proc. daugiau nei praėjusių metų sausį-kovą (3719).

Penketukas populiariausių Lietuvoje naujų keleivinių automobilių (M 1 klasės) 2016 metų kovą

VietaMarkėRegistravimo rezultatas (vnt.)Pokytis (proc.)*
1.„Fiat“282–14,2
2.„Toyota“201+36,7
3.„Volkswagen“164+37,8
4.„Nissan“162+37,2
5.„Škoda“120+29

*Palyginti su 2015 metų kovo mėn.

Šaltinis: VĮ „Regitra“.

2010–2016 metų kovo mėnesių naujų lengvųjų keleivinių automobilių (M 1 klasės) registravimo dinamika

MetaiRegistravimo rezultatas (vnt.)
2010463
2011960
2012990
2013953
20141123
20151260
20161610

Šalštinis: VĮ „Regitra“.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"