TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Pirmasis „Maserati“ visureigis pribloškia neįtikėtina jėga

2016 06 28 16:19
Pirmos laidos "Maserati" visureigis buvo pristatytas bendrovės "Autobrava" salone. Lietuvos žinių archyvo nuotraukos

Iki šiol išskirtinė italų markė „Maserati“ garsėjo savo originalaus dizaino sedanais, kupė, o šiais metais atėjo ir visureigių metas. Naujasis visais keturiais ratais varomas „Maserati Levante“ pasauliui buvo pristatytas tarptautinėje Ženevos (Šveicarija) automobilių parodoje, o dabar atvažiavo ir į Lietuvą.

Ketvirtadienį pirmos laidos „Maserati“ žiniasklaidos atstovams pristatė jo importuotojai Lietuvoje bendrovė „Autobrava“. Vos užmetus akį nesunku buvo pastebėti, kad savo kėbulo formomis naujasis „Levante“ nėra labai nutolęs nuo tos pačios klasės sportiškų visureigių „Audi Q7“ ar „Porsche Macan“. Tačiau neveltui liaudyje sakoma, kad velnias slepiasi detalėse. Su kolegomis žurnalistais ilgai stengėmės prisiminti, į ką, pavyzdžiui, panašus gana agresyvus, su didelėmis lyg ryklio nasrai radiatoriaus grotomis išskirtinio italo priekis, bet nė vienos asociacijos taip ir neatėjo į galvą. Vadinasi, pasaulyje savo išmone garsėjantys Italijos dizaineriai dar kartą parodė, kad netgi labai ankštuose automobilių dizaino dirvonuose vis dar galima rasti vietos savo nepakartojamai vagai suarti.

"Maserati" ženklo vadovas Lietuvai Martynas Lukošiūnas pažymėjo, kad naujasis "Levanti" turi ypatybių, kurios artikmos sportiniams visureigiams.

„Tie, kas kantriai laukė naujojo „Maserati Levante“ pasirodymo, turėtų būti maloniai nustebinti. Italai įrodė, kad ir visureigis savo elegantiškomis formomis gali prilygti sedanams. Bet „Maserati Levante“ išskirtinumas neapsiriboja vien tik išore. Tai unikalus visureigis, nes savo valdymo ypatybėmis jis prilygsta sportiniams sedanams, o jo viduje galima mėgautis prabanga, kuria iki šiol garsėjo „Maserati“ sedanai“, – kalbėjo „Maserati“ prekės ženklo vadovas Lietuvai Martynas Lukošiūnas.

„Maserati Levante“ šiuo metu siūlomas su dviejų tipų varikliais. Pirmasis – tai dyzelinis 3 litrų darbinio tūrio V6 variklis su turbina, išvystantis 275 AG galią ir 600 Nm jėgą. Šis variklis 100 km/val. greitį leidžia automobiliui pasiekti per 6,9 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis – 230 km/val. Vidutinės „Levante“ su dyzeliniu varikliu degalų sąnaudos sudaro 7,2 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 189 g/km.

„Maserati Levante S“ modelyje sumontuotas 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ benzininis variklis, gebantis pasiekti 430 AG galią ir dyzeliniam varikliui beveik prilygstantį 580 Nm sukimo momentą. Šis modelis nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 5,2 sekundės ir pasiekti maksimalų 264 km/val. greitį. Vidutinės šio visureigio modelio degalų sąnaudos – 10,9 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 253 g/km.

Naujasis "Maserati Levante" atkreipia dėmesį savo neįtikėtinai agresyviu priekiu - jo radiatoriaus grotelės primena ryklio nasrus, o siauri žibintai - šuoliui pasirengusios pumos akis.

Nuo kitų metų Europos rinkoje pasirodys dar viena benzininė alternatyva – tai 350 AG galintis pasiekti 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ variklis. „Maserati Levante“ modelis su šiuo varikliu iki 100 km/val. galės pagreitėti per 6 sekundes, maksimalus išvystomas greitis sieks 251 km/val. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos – 10,7 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 249 g/km.

Visi varikliai komponuojami kartu su visų varančiųjų ratų sistema „Q4“, optimaliai paskirstančia sukimo momentą tarp ratų, 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir „Start&Stop“ funkcija. Nepriekaištingas „Maserati Levante“ visureigio valdymo ypatybes užtikrina į standartinės įrangos sąrašą įtraukti reguliuojama pneumatinė pakaba ir elektroniniu būdu valdomi amortizatoriai.

Pasak „Maserati“ importuotojų Lietuvoje, dinamiškas „Maserati Levante“ važiavimo ir valdymo charakteristikas, būdingas „Maserati“ sedanams, lemia itin žemas svorio centras, idealus svorio tarp ašių paskirstymas (50:50), riboto praslydimo galinis diferencialas, vienas mažiausių klasėje pasipriešinimo orui koeficientas (Cx – 0,31). Galimybė pastebimai paaukštinti reguliuojamą visureigio pakabą – pakabos aukščio pokyčio amplitudė siekia 8,5 cm, – leidžia užtikrintai įveikti įvairias bekelės kliūtis.

Pasak M.Lukošiūno, susidomėjimas naujuoju „Maserati Levante“ visureigiu Lietuvoje itin didelis – pasirašytos daugiau kaip 5 sutartys dėl šio automobilio įsigijimo. Be to, šiuo metu daugiau kaip 50 klientų yra susidomėję galimybe išbandyti šį automobilį jam pasiekus Lietuvą.

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"