Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
TRASA

Po nuostolingų geležinkelininkų metų – viltingas sausis

 
Sausį bendrovės "Lietuvos geležinkeliais" gabenamų augalinės kilmės produktų apimtys išaugo net 154 procentais.  "Lietuvos žinių" archyvo nuotrauka

Sausio mėnesį „Lietuvos geležinkeliai“ vežė beveik 4 mln. tonų krovinių. Tai yra apie 6 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2016 metais.

„Rezultatai džiuginantys, ypač jei įvertinsime, kad gabentų krovinių apimtys 3 proc. didesnės nei prognozavome strateginiame veiklos plane. Mūsų krovinių vežimo rinkos lieka tradicinės: Baltarusija, Rusija, Lenkija, Ukraina, Kazachstanas, tačiau siekdami išlikti konkurencingi, ieškome ir naujų plėtros krypčių, tobuliname savo paslaugas, stipriname intermodalinių terminalų veiklą – jie mums leidžia aptarnauti krovinius vykstančius tiek rytų-vakarų, tiek šiaurės-pietų kryptimis“, – bendrovės pranešime cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos direktorius Egidijus Lazauskas.

2017 m. sausį, palyginti su 2016 m. tuo pačiu mėnesiu, labiausiai didėjo augalinės kilmės produktų – net 154 proc., ir kietojo mineralinio kuro – 91 proc. – gabenimo apimtys. 32 proc. augo cheminių bei mineralinių trąšų, 12 proc. – mineralinių produktų, 10 proc. – juodųjų metalų vežimai.

Praėjusiais metais valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 47,6 mln. tonų krovinių, arba 0,8 proc. mažiau nei 2015-aisiais, ir, preliminariais duomenimis, patyrė 1,8 mln. eurų grynųjų nuostolių. 2015 metais įmonė buvo uždirbusi 2,776 mln. eurų grynojo pelno.

Anot bendrovės, pajamoms įtakos turėjo krovinių pervežimo struktūros ir atskirų krovinių vežimo segmentų apimties pokyčiai. „Tarptautiniai vežimai labiausiai buvo veikiami geopolitinių ir makroekonominių veiksnių bei ekonominių pokyčių regione, pasaulinių rinkų tendencijų. 2016 metais tarptautiniais maršrutais vežta 32,6 mln. tonų – 1 mln. tonų, arba 3 proc., mažiau nei 2015 metais. Šių vežimų pokytį lėmė sumažėjęs iš Rusijos tranzitu per Klaipėdos uostą vežamų krovinių, ypač naftos bei cheminių ir mineralinių trąšų, kiekis, nuo praėjusių metų liepos mėnesio beveik sustojęs naftos produktų iš Baltarusijos per Klaipėdos uostą vežimas“, – komentavo „Lietuvos geležinkeliai“.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"