Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
TRASA

Po trejų metų elektromobiliu virs ir prabangusis DS

 
2016 05 12 13:00
2014 metais nuo "Citroen" atsiskyrusią markę DS pristatė prancūzų kino žvaigždė Sophie Marceau.  Gamintojo nuotrauka

DS iki šiol yra vienintelė garsi prancūzų automobilių markė, iki šiol neturėjusi tokiu pat prekiniu ženklu pažymėtos bent koncepcinės elektra varomos mašinos. Tačiau padėtis pasikeis jau 2019 metais.

Tokia perspektyva paaiškėjo po to, kai DS automobilius gaminantis Prancūzijos koncernas „PSA Group“ ir jo partneris Kinijoje „Dongfeng Motor“ pasirašė sutartį, kurioje įsipareigojo kartu gaminti masiniam naudojimui skirtus „Citroen“, „Peugeot“, DS (pastarąsias dvi markes irgi gamina „PSA Group“), taip pat – „Dongfeng“ elektromobilius. Prancūzijos „PSA Group“ ir Kinijos „Dongfeng“ yra įkūrę bendrą kinų ir prancūzų įmonę „Dongfeng Peugeot Citroen Automobile“.

Tvirtinama, kad bendra įmonė gamins B (mažųjų lengvųjų mašinų) ir C (kompaktinių lengvųjų mašinų) klasėms priklausančias elektra varomas transporto priemones. Elektromobilius rinks ant specialiai jiems kuriamos modulinės platformos e-CMP („Electric Common Modular Platform“). Vėliau naująją platformą žadama naudojama ir kuriant tradiciniais degalais varomus lengvuosius prancūziškus automobilius „Peugeot 208“, „Citroen C3“ ir „Citroen C4 Cactus“.

„PSA Group“ elektromobilių rinkoje nėra naujokė. Nuo konvejerių yra nuriedėję du prancūzų koncerno sukurti elektromobiliai – „Citroen C-Zero Tendance“ ir „Peugeot iOn Active“, tačiau populiarumo šios mašinos nesulaukė. Matyt, pirmiausia dėl labai nuo konkurentų atsiliekančių techninių duomenų. Abi transporto priemonės – „sesės-dvynės“, kainuoja tiek pat (nuo 19 390 eurų), jų jėgainių galia irgi vienoda (po 49 kW).

Markė DS kilo iš prancūzų koncerno 1955–1979 metais ir nuo 2009 metų gaminamų, sparčiai išpopuliarėjusių prabangių „Citroen DS“ modelių. Prieš pora metų pirmiausia Kinijoje dėl savo sėkmės ji buvo atskirta nuo „Citroen“ ir tapo atskira marke DS.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"