TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Poilsiautojai Palangą pasieks saugiau

2014 06 11 17:08
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Bendrovė „Kelprojektas“ parengs kelio iš Klaipėdos į Palangą atkarpos nuo 12 iki 19 kilometro rekonstrukcijos projektą.

Didžiausia Lietuvos transporto infrastruktūros projektavimo įmonė laimėjo konkursą ir pasirašė 4,32 mln. litų vertės kelio rekonstrukcijos projektavimo darbų sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). Parengti projektą tikimasi iki 2017 metų pradžios.

„Šiuo magistraliniu keliu vasaros metu į Palangą, Šventąją važiuoja poilsiautojai. Šis kelio ruožas yra nerekonstruoto senojo kelio likutis kelyje Klaipėda-Liepoja. Jo danga provėžuota, duobta, kelias avaringas, jame yra „juodoji dėmė“. Mūsų tikslas, kad keliautojai kurortus pasiektu patogiai ir saugiai“, – sakė VĮ „Klaipėdos regiono keliai“ direktorius Petras Kaučikas.

Šiuo metu rekonstruota tik kairė kelio ruožo važiuojamoji dalis. Tuo tarpu dešinė pusė yra siaura ir duobėta. Ši atkarpa yra magistralinio kelio A13 Klaipėda – Liepoja dalis. Keliu vidutiniškai per parą pravažiuoja 10 tūkst. automobilių ir 800 sunkvežimių, jis itin apkrautas vasaros sezono metu, tačiau neatitinka saugumo reikalavimų ir dėl to čia įvyksta skaudžių nelaimių.

Per pastaruosius ketverius metus numatomame rekonstruoti kelio ruože žuvo vienas, o buvo sužeista dar 19 žmonių.

„Magistralinių kelių priežiūra, atnaujinimas ir saugumas yra vienas pagrindinių valstybės prioritetų. Turime sukaupę žinių ir patirties, kuri leidžia visapusiškai įvertinti kelio situaciją ir pasiūlyti optimaliausius sprendimus, užtikrinančius maksimalų eismo saugumą“, – sakė Algimantas Medžiaušis, UAB „Kelprojektas“ generalinis direktorius.

Planuojamu rekonstruoti kelio ruožu važiuoja ne tik lengvosios ir krovininės mašinos, bet ir visuomeninis transportas, taip keliu naudojasi pėstieji, einantys į autobusų stoteles.

Pasak šiam projektui vadovaujančios „Kelprojekto“ Klaipėdos padalinio vadovės Inesos Čiubarovos, kelyje esančios nuovažos, sankryžos bei apsisukimai per skiriamąją juostą neatitinka dabartinių eismo saugumo bei I kategorijos magistraliniams keliams keliamų reikalavimų. Taip pat saugumo ir pralaidumo reikalavimų neatitinka sankryžos su valstybiniais rajoninės reikšmės keliais.

„BaltCap“ valdomas „Kelprojektas“ šiuo metu yra didžiausia transporto infrastruktūros inžinerijos įmonių grupė Lietuvoje, projektuojanti susisiekimo komunikacijas, viešojo naudojimo pastatus, inžinerinius tinklus, atliekanti teritorijų planavimo darbus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"