TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Prancūzų galiūnas jėgą rodė Estijoje

2014 06 10 6:00
Galingieji "Peugeot RCZ-R" - prie starto linijos Pernu žiede "Auto24Ring".  Vidmanto Užusienio nuotrauka

Prancūzijos „Peugeot“ gamintojos atstovai Baltijos šalyse suteikė progą apie automobilius rašantiems Lietuvos, Latvijos ir Estijos žurnalistams išbandyti šiuo metu greičiausią, galingiausią ir sportiškiausią „Peugeot“ versiją RCZ-R.

Bandymai vyko šalia Pernu miesto 2012-aisiais pradėjusiame veikti „Auto24Ring“ žiede, kuris dabar konkuruoja su Kačerginės (Kauno r.) žiedu Lietuvoje dėl lenktynių meistrų dėmesio. Lenktynininkai „Auto24Ring“ pamėgo, nes jis nuklotas kaip stiklas lygiu asfaltu, neleidžia nuobodžiauti ir racionaliai parinkta posūkių konfigūracija.

Mažoje „širdyje“ - didelė galia

Bandyti naująjį „Peugeot RCZ-R, kurio ratus suka 270 AG benzininis motoras, Pernu trasoje buvo vienas malonumas. Rūpėjo, ar į pačių greičiausių priekiniais varomaisiais ratais automobilių būrį įsiveržęs prancūzas sudarys konkurenciją, pavyzdžiui, šios kategorijos automobilių lyderiui „Renault Megane RS“? Keli apsukti ratai „Auto24Ring“ žiede parodė, kad greičiausiai atsakymas bus teigiamas.

Nuostabu, kai vos 1,6 l darbinio tūrio automobilio ratus suka taip, kad apie 1,5 kilometro nutįsusioje trasos tiesiojoje spėji kelias sekundes praskrieti 160 km/h greičiu. Jau anksčiau „Auto24Ring“ žiede treniravęsi kolegos tikino, kad RCZ-R automobiliu spėjo viršyti ir 180 km/h greitį. Techniniai duomenys atskleidžia, kad iki 100 km/h prancūzų sportinis kupė gali pagreitėti per 5,9 sek., 400 metrų atstumą sugeba įveikti per 14,2 sek., kilometrą – per 25,4 sekundės. Specifikacijoje net minima įdomi detalė, kad nuo 80 km/h iki 113 km/h naujasis „Peugeot RCR-R“ pagreitėja per 6,8 sekundės.

Posūkiuose – andrenalino pliūpsnis

Prie automobilio reikia priprasti posūkiuose. Įvažiavęs į jį per daug greitai, gali pirmiausia dėl galingo variklio su trenksmu staiga išslysti iš trasos. Galbūt ir dėl to „Peugeot RCZ-R“ bandymų organizatoriai rimtai ar juokais iš anksto įspėjo, kad apdaužius automobilį teks iš savo kišenės pakloti 350 eurų, arba apie 1200 litų, siekiantį franšizės mokestį. Sukdamas pirmąjį ir antrąjį ratą tai puikiai prisiminiau ir buvau gana atsargus. Trečiasis ratas buvo smagesnis ir smarkiai padidino andrenalino kiekį kraujyje. Įveikdamas posūkius automobilis neleido suabejoti savo stabilumu, žavėjo tikslus jo valdymas. Atrodė, kad prancūzų mažylis tiesiog pražysta vairuotojo rankose, prie vairo sėdintį žmogų žavi puikia dinamika, idealiu pakabos darbu, iš variklio skyriaus sklindančiu ausiai maloniu motoro baritonu.

Naujasis „Peugeot RCZ-R“ turėtų sužavėti ir stambesnio kūno sudėjimo (prie tokių save priskiria ir šių eilučių autorius) sportinį važiavimą dievinantiems vairuotojams. Paprastai sportinių automobilių sėdynės yra pritaikytos mažesnio ūgio ir liesiems žmonėms. Tačiau į „Peugeot RCZ-R“ atsisėdusiam stambesniam žmogui nereikia jaustis nepatogiai, pavyzdžiui, kad ir dėl to, jog per smarkiai į nugarą įsirėžė sėdynių atkaltės.

Svarbiausi „Peugeot RCZ-R“ techniniai duomenys

Ilgis/plotis/aukštis (mm)4285/1844/1362
Variklio darbinis tūris (l)1,6
Didžiausia galia (AG)270
Didžiausias sukimo momentas (Nm)330
Svoris (kg)1280
Pagreitėjimas 0-100 km/h (sek)5,9
Vid. degalų sąnaudos (l/100km)6,3
Kaina (Lt)nuo 135 433

Šaltinis: peugeot.lt.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"