TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Prancūzų žvaigždę temdo smulkmena

2012 04 18 6:01

2009-aisiais paleistas į rinką "Peugeot 3008" jau nuo pat automobilio modelio pasirodymo rinkoje yra vadinamas ryškiausia pastarojo meto Prancūzijos kompanijos žvaigžde. Nekyla abejonių, kad šis modelis iš tikrųjų turi nemažai pranašumų prieš kitus "Peugeot".

Žvalus mažylis

Prancūzai tvirtina, kad "Peugeot 3008" sukurtas taip, kad galėtų vienu metu būti ir kompaktinis vienatūris, ir miesto visureigis, ir hečbekas. Oficialiose brošiūrose mašina dar vadinama ir didesnio pravažumo universalu. Tokiu, kurio pagrindiniai konkurentai jau netolimoje ateityje turėtų tapti šiuo metu rinkoje dominuojantis japonų "Nissan Qashqai", taip pat - rinkos naujokas "Škoda Yeti".

Tiesa, LŽ žurnalisto bandytas "Peugeot 3008", po kurio dangčiu dirba 1,6 l ir 112 AG turbodyzelis, yra varomas dviem ratais, todėl didesnio pravažumo universalu jį vadinti galima būtų tik labai sąlygiškai. Tačiau šią, tik visureigiams būdingą, savybę tikrai turės jau greitai ir Lietuvoje pasirodysiantis hibridinis "Peugeot 3008".

Beje, tai bus pirmasis pasaulyje hibridas, kurio ratus suks dyzelinis motoras kartu su dviem elektrinėmis jėgainėmis.

Tačiau ir dviem ratais varomas "Peugeot 3008" yra stabilus ne tik važiuojant asfaltu, bet ir žvyrkeliu, jis tiksliai įveikia posūkius. Šiek tiek laiko prireikia, kol pripranti prie stabdžių, nes jie ganėtinai jautrūs.

Elektronikos - lyg pas vokietį

Prancūzijos automobilių gamintojai mėgsta lygiuotis į kolegas vokiečius, todėl į savo gaminius "prifarširuoja" daugybę elektronikos. Gausų technologinių įdomybių ir naujajame "Peugeot 3008". 

Pavyzdžiui, vairuotojo veiksmus gerokai palengvina elektrinis stovėjimo stabdys, montuojamas kaip serijinės įrangos dalis. Jis automatiškai išsijungia vos nustojus veikti varikliui ir lygiai taip pat įsijungia, kai motoras vėl paleidžiamas. Stabdys sujungtas su "Hill Assist" funkcija, kuri trumpai palaiko automobilį sustabdytą įkalnėje, kad būtų galima lengviau pajudėti iš vietos.

Dar viena "Peugeot 3008" naujovė - "Grip Control" sistema. Dėl jos vairuotojas gali pasirinkti vieną iš penkių važiavimo režimų: standartinį ("Standard"), sniego ("Snow"), bekelės ("Off Road"), smėlio ("Sand") ar elektroninio stabilumo sistemos ESP išjungimą ("ESP off").

Smulkmena, kenkianti įvaizdžiui

Tiesa, puikų išbandyto automobilio įspūdį gadina automatinė penkių pavarų dėžė. Jos sukeliamos dinaminės duobės labai primena tas, kurios buvo būdingos pirmiesiems automobiliams, turintiems automatines pavarų dėžes. Padėtį taiso tik galimybė pavaras perjunginėti mechaniškai, tačiau toks, irgi elektronikos valdomas, perjungimas ne kiekvienam vairuotojui gali būti prie širdies.

Laimė, dinaminės duobės nėra labai juntamos važinėjant miesto gatvėmis, kur važiuojama ramiau, rečiau staigiai įsibėgėjama. Be to, anot gamintojų atstovų Lietuvoje, šis trūkumas būdingas tik LŽ žurnalisto bandytai "Peugeot 3008" versijai, kiti modeliai esą tokio trūkumo neturi.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"