TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Praverstų patikrinti

Nuėmęs variklio galvutės alyvos įpylimo angos dangtelį ant jo apačios išvydau rusvos spalvos masę. Kas tai - nešvarumai ar nuo karščio susiskaidžiusios alyvos komponentai?

Ant alyvos įpylimo angos dangtelio susidaranti neaiškios spalvos padažą savo konsistencija primenanti masė - tai tik variklio alyvos ir vandens emulsija, varikliui nekenkiantis ir dažniausia nieko bloga nepranašaujantis darinys. Tokia emulsija dažniausiai susidaro šaltuoju metų laiku, kai su oru į variklio vidų patenka vandens garai. Jie ir sudaro tą ne itin maloniai atrodančią emulsiją. Dažniausia ji atsiranda tada, kai automobiliu važinėjama dažnai, bet nedideliais atstumais. Variklis, o kartu ir jo karteryje esanti alyva nespėja įkaisti ir išbūti karšta taip ilgai, kad vandens kondensatas išgaruotų ir būtų pašalintas. Vandens garai kyla viršun, kartu nešdamiesi mikroskopinius alyvos lašelius, ir nusėda ant dangtelio dugno.

Skiedžia alyvą

Kur kas blogiau būtų, jei ne tik susidarytų minėta emulsija, bet ir, tikrindami alyvos variklio karteryje lygį, pastebėtumėte, jog ilgainiui jos kiekis ne mažėja, o netgi didėja. Tai signalas, kad į karterį patenka ne vien oro drėgmė, bet, ko gero, ir variklio aušinimo sistemos skysčio. Gal kurioje nors vietoje pradegė tarpinė tarp cilindrų bloko ir variklio galvutės, net įtrūko pati galvutė. Tada, kai variklis dirba, aušinimo skystis skverbiasi į cilindrą bei karterį ir skiedžia alyvą. O tai gali sukelti dar rimtesnių gedimų.

Patikrinti variklį

Jei įtariate, kad aušinimo skystis skverbiasi į cilindrą ir karterį, pirmiausia patikrinkite aušinimo sistemos skysčio išsiplėtimo bakelį. Jei jame skysčio lygis aiškiai nukritęs - greičiausiai jau turite problemų. Beje, gal dar ne blogiausia atsitiko - skystis skverbiasi ne į alyvos karterį, o paprasčiausiai varva per nesandarų sujungimą ar įtrūkusią žarną į išorę. Šį gedimą pašalinti paprasčiau. Bet kuriuo atveju vizitas pas automobilių variklių specialistą nepakenks.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"