TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

"Renault" įtvirtina pranašumą

2006 06 15 0:00
Tradicinis šampano dušas.
AFP/Scanpix nuotr.

Tik patyrusios audėjos rankose šaudyklė gali taip šaudyti, kaip Silverstono trasoje tuoj po starto pradėjo nardyti "Formulės-1" automobiliai. Lenktynės prasidėjo tokiu staigiu veržlumu, kad ne iš karto pavyko suvokti, kokie pasikeitimai įvyko jau pirmajame rate.

Nickas Heidfeldas iš 9-osios vietos išsiveržė į 6-ąją, Jarno Trulli - iš paskutinės (22) į 13-ąją, Jensonas Buttonas - iš 19-osios į 14-ąją.

Jau pirmajame rate iš trasos išskriejo ir iš lenktynių pasitraukė Ralfas Schumacheris ir Markas Webberis. Šios kolizijos iniciatorius buvo Ralfas. Verždamasis į priekį, iš pradžių jis blokavo pravažiavimą Scottui Speedui ir pats išlėkė iš trasos. Jam pavyko sugrįžti, bet prieš pat Webberio automobilio priekį. Pastarajam pasirinkimo neliko. Atrodo, kad ši situacija buvo lemtinga ir Speedui, nes jis lenktynių taip pat nebaigė.

Pradžia

Tik lyderių avangardas rodė stabilumą. Priekyje važiavo Fernando Alonso, Kimi Raikkonenas, Michaelis Schumacheris, Felipe Massa, Giancarlo Fisichella, Heidfeldas, Juanas Pablo Montoya, Rubensas Barrichello.

Po 5 lenktynių ratų Buttonas važiavo jau 12-as. Tačiau šią poziciją jam greitai teko palikti: įveikus 9 ratus užsidegė automobilio variklis ir mašina išsuko į žvyro pripiltą apsaugos aikštelę. Heidfeldą ir Montoyą tuo metu skyrė 0,419 sek. laiko tarpas, Montoyą ir Barrichello - 3,306 sekundės.

Buttono vietą užėmė Trulli. Paskui jį važiavo Vitantonio Liuzzi, Christianas Klienas, Tiago Monteira, Christijanas Albersas. Po 10 ratų lyderius Alonso ir Raikkoneną skyrė 1,563 sek. laiko tarpas, pastarąjį nuo trečiojoje vietoje važiavusio M.Schumacherio - 1,045 sek., Heidfeldą ir Montoyą - 0,677 sekundės.

Nuvažiavus 15 ratų lenktynių tempas kiek aprimo, nebuvo matyti bandymų lenkti priešininką. Geriausiai situaciją rodė lyderių Alonso ir Raikkoneno važiavimas. Tuo momentu nuvažiuoti 3 ratai parodė, kad šiuos lenktynininkus skiria 2,891, 3,284, 3,403 sek. laiko tarpas. Važiuodamas 18-ąjį ratą (iš viso reikėjo įveikti 60 ratų), Alonso jau lenkė visu ratu atsilikusį ir važiavusį paskutinį Montagny.

Tuo metu komandos jau rengėsi priimti lenktynininkus techninės priežiūros juostoje.

Pirmasis techninis sustojimas

Pirmasis į techninio aptarnavimo juostą 16-ajame rate įvažiavo Trulli ir užtruko 7,6 sekundės. Po dviejų ratų ten sustojo vieno iš lenktynių lyderių M.Schumacherio automobilis (8,5 sek.). Kitame rate į šią juostą pasuko Raikkonenas (8,6 sek.) ir Barrichello (8,3 sek.). Po 20 lenktynių ratų techninės pagalbos juostoje atsidūrė Montoya (10,2 sek.).

Tuo metu techninės pagalbos bei aptarnavimo juostoje kiek užtrukusį Raikkoneną nuo lenktynių lyderio Alonso skyrė 32,508 sekundės. Pastarasis vis dar nesirengė pasukti į techninę juostą. Tuo metu 6-ojoje vietoje važiavo Massa, už jo - Rosbergas, Jacques'as Villeneuveas, Davidas Coulthardas, Montoya.

Pagaliau nuvažiavęs dar 4 ratus po M.Schumacherio apsilankymo techninėje juostoje, į ją pasuko lenktynių lyderis Alonso. Iki lenktynių pabaigos dar buvo likę 38 ratai. Alonso technikai sugaišo lygiai 8 sekundes. To paties rato techninėje juostoje sustojo ir Takuma Sato (9,8 sek.).

Alonso į trasą sugrįžo nepraradęs lyderio vietos. Paskui jį važiavo Heidfeldas, Raikkonenas, M.Schumacheris, Fisichella. Tuo metu Raikkoneną ir M.Schumacherį skyrė 1,240 sekundės.

Heidfeldas 2-ąja vieta ilgai nepasidžiaugė ir sukdamas 25-ąjį ratą turėjo pasukti į techninės pagalbos juostą (15,1 sek.). Be to, tame rate techninę juostą aplankė Coulthardas (8,7 sek.), Albersas (7,1 sek.).

Lyderių kolonoje tuo metu važiavo Alonso, Raikkonenas, M.Schumacheris, Fisichella, Massa, Villeneuveas. Raikkonenas nuo Alonso atsiliko 12,693 sekundės. Į techninę juostą pasuko Villeneuveas (10,1 sek.), Klienas (6,9 sek.). Už Massa tuo metu važiavo Montoya, Heidfeldas, Rosbergas, Villeneuveas, Barrichello, Trulli. Raikkoneną ir Schumacherį skyrė 1,630 sek., Fisichellą ir Massą - 2,219 sekundės.

Įpusėjus lenktynėms, 30-ajame rate, Alonso važiavo 192 km/h greičiu. Nuo antrojoje vietoje važiavusio Raikkoneno jį skyrė 11,233 sekundės. Likus 25 ratams iki finišo, Raikkoneną ir M.Schumacherį skyrė 1,473 sek., dar po rato - 1,061 sekundės.

Strategija

Komandos pradėjo ruoštis antram sustojimui techninės pagalbos juostoje. Alonso pasiekė 292 km/h greitį. Nuo antrojoje vietoje važiavusio Raikkoneno jį skyrė 11,789 sek., pastarąjį nuo M.Schumacherio - 1,097 sekundės.

Vėl pirmas (likus 22 ratams) techninėje juostoje sustojo Trulli (8,2 sek.). M.Schumacheris į šią juostą pasuko 19-ajame rate (6,8 sek.). Kai jis sugrįžo į trasą, rikiuotė buvo tokia: Alonso, Raikkonenas, Fisichella, M.Schumacheris, Montoya.

Sukdamas kitą ratą į techninę juostą įvažiavo Raikkonenas (8,0 sek.). Kaip ir M.Schumacheris, į trasą jis sugrįžo 5-as. Paskui jį važiavo Montoya, Heidfeldas, Rosbergas.

Likus 16 ratų iki finišo techninėje juostoje sustojo lenktynių lyderis Alonso. Kaip ir M.Schumacheris, ten jis užtruko 6,8 sekundės. Jam sugrįžus į trasą lyderių kolona atrodė taip: Fisichella, Alonso, Massa, M.Schumacheris. Jau kitame rate į techninės pagalbos juostą pasuko Massa (6,3 sek.), Fisichella, Montoya (6,6 sek.), Rosbergas (8,7 sek.). Lyderių kolona vėl persirikiavo: Alonso, M.Schumacheris, Raikkonenas, Fisichella, Massa, Heidfeldas. Likus 13 ratų iki finišo Alonso ir M.Schumacherį skyrė 12,296 sekundės.

Techninėje juostoje užtrukus Coulthardui (7,4 sek.), Heidfeldui (7,7 sek.), Villeneuveas (6,2 sek.), lenktynių eiga trasoje stabilizavosi.

Ramią tėkmę finišo link kiek drumstė tik Raikkonenas ir Fisichella, kurie suvedinėjo praėjusių metų sąskaitas. Kaip tik šioje trasoje pernai Fisichella kelią užleido Raikkonenui, todėl šiemet, net per radijo ryšį, komandos specialistai Giancarlo siūlė atsigriebti. Likus 7 ratams iki finišo, Raikkoneną ir Fisichellą skyrė 1,418 sek., likus 6 ratams - 0,952 sek., likus 4 - 0,920 sekundės. Pradėjus paskutinius lenktynių ratus ir ši intriga nutrūko. Kiekvienam rūpėjo pasiekti finišą.

Likus 3 ratams iki finišo, Alonso ir M.Schumacherį skyrė 11,064 sek., pastarąjį ir Raikkoneną - 10,313 sekundės. Stebuklo jau niekas nesitikėjo, jis ir neįvyko. Pirmasis finišavo Alonso, paskui jį - M.Schumacheris, Raikkonenas, Fisichella, Massa, Montoya, Heidfeldas, Villeneuveas. Alonso šioje trasoje fiksavo 308 km/h greitį ir laimėjo 5-ąją pergalę per šį sezoną.

Po pastarosios pergalės Alonso gerokai atitrūko nuo varžovų. Dabar lenktynininkas turi surinkęs 74 taškus, M.Schumacheris - 51, Raikkonenas - 33, Fisichella - 31.

Komandinėje įskaitoje pirmauja "Renault" - 106 taškai, "Ferrari" - 75, "McLaren" - 59, "Honda" - 29.

Kitos lenktynės birželio 25 d. vyks Kanadoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"