TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Ringe pasirodė atjaunintas „Peugeot Boxer“

2014 09 30 6:00
Nors "Peugeot Boxer" yra beveik 6 metrų ilgio, komercinis furgonas mieste yra gana manevringas.   LŽ archyvo nuotrauka

Praėjus aštuoneriems metams nuo pirmosios laidos „Peugeot Boxer“ (išvertus iš anglų kalbos - „boksininkas“) pasirodymo, prancūzai rinkai pasiūlė atnaujintą komercinį vaną. Klientai dabar gali rinktis iš 7 jo modifikacijų.

Lietuvoje komercinių vanų rinka nėra didelė – tai apie pusę tūkstančio automobilių. Siekdami atsiriekti kuo didesnį pyrago gabalą čia varžosi net keliolika modelių. Iki šiol kroviniams vežioti skirtų furgonų peštynėse geriausiai sekėsi Prancūzijos gamintojos „Renault“ transporto priemonei „Master“: pavyzdžiui, per pirmąjį 2014 metų pusmetį jų buvo įregistruota 94. Antroje vietoje liko „Fiat Ducato“ (84), trečioje „Mercedes-Benz Sprinter“ (48). „Renault Boxer“ (27) liko tiktai šeštoje vietoje, į ketvirtąją praleido ir „Ford Transit“ bei „“Volkswagen Transporter“. Į Lietuvą atkeliavus atnaujintam „boksininkui“, jo pardavėjams sužibo viltis užkariauti aukštesnę vietą komercinių venų ringe.

Greičiau pakraunamas

Bandyti teko pailgintą „Peugeot Boxer“ furgoną, kuris yra žymimas L3/H2. Raidė H nurodo transporto priemonės aukštį, L - ilgį. Kuo aukštesnis ir ilgesnis furgonas, tuo didesnį krovinį jis gali vežti. Atnaujintuose „Boxer“ atstumas tarp ašių gali būti 3 metrai, 3,45 metro arba 4,04 metro, ilgis - L1, L2, L3, L4, o aukštis - H1, H2, H3. Iš viso siūlomos 7 skirtingos 8–17 kubinių metrų tūrio versijos.

„Peugeot Boxer“ pakrovimo aukštis nuo žemės yra nedidelis, tai supaprastina ir pagreitina pakrovimo procesą. Papildomai galima pasirinkti pakabinamas duris, galinčias judėti 270 laipsnių kampu. Atnaujintos komercinės mašinos ratus suka trys 2,2 l darbinio tūrio dyzeliai, kurių galia – nuo 110 AG iki 150 AG, taip pat 3 l darbinio tūrio dyzelinė jėgainė, galinti pasiekti 177 AG.

Po bandytos „Peugeot L3H2 FT 335 2,2 Hdi M6 Active“ variklio gaubtu dirbo vidutinės galios 2,2 l ir 131 AG motoras.

Lengvojo automobilio ritmu

Rašyti apie komercinius automobilius žurnalistams sunku jau vien dėl to, kad jie skirti ne komforto reikalaujančiam susisiekimui iš taško A į tašką B ar tiesiog pramogai, o keleiviams ir kroviniams vežioti (furgonai). Vis dėlto gamintojai stengiasi, kad ne tik kuo didesnis krovinys į furgoną tilptų, bet ir vairavimas teiktų malonumą.

Bandomu „Peugeot Boxer“ po Lietuvą važinėjau be krovinių. Pagal technines specifikacijas transporto priemonė labiausiai turėjo džiuginti savo stebėtinai mažomis degalų sąnaudomis. Specifikacijos skelbia, kad mašina 100 kilometrų užmiestyje tesunaudoja 6,4 litro, mieste – 8,6 litro, o vidutinės sąnaudos tesiekia 7,9 litro degalų. Vis dėlto tikrovė buvo kiek kitokia – kompiuteris įkyriai rodė, jog „Peugeot Boxer“ vidutiniškai 100 kilometrų nuvažiuoti degino 10 litrų dyzelino.

Kita vertus, važiavau furgonu visai ne taip, kaip turėčiau važinėti daugiau kaip 2 tonas sveriančia komercine mašina. Tarkim, Vilniaus-Panevėžio automagistrale visą laiką stengiausi, kad greitis būtų ne mažesnis nei leistinas 130 km/h. Matyt, tai gerokai gausino degalų sąnaudas.

Stebino tai, kad kelyje 6 metrų mašina buvo dinamiška, spėriai įsibėgėdavo. Maksimalus bandyto „Peugeot Boxer“ greitis – 157 km/h.

Į krovinių skyrių – iki 2 tonų

Furgonui, žinoma, svarbu greitis. Tačiau dar svarbesnė jo keliamoji galia, vidaus erdvė.

Į bandytą „Peugeot Boxer“ galima laisvai krauti krovinius, kurių ilgis yra 3,7 metro, plotis - 1,87 metro, aukštis -1,93 metro. Taigi krovinių skyriuje telpa 13,4 kub. metro tūrio krovinys. Tai – vienas geriausių rezultatų pailgintų furgonų klasėje.

Krovinio svoris, kaip nurodoma techninėje specifikacijoje, gali siekti nuo 1,3 tonos iki 2 tonų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"