TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Rudenį Lietuvą pasieks naujos laidos "Audi A6"

2014 09 04 15:30
Galingiausias A6 šeimos modelis "Audi R6 Avant" turės 560 AG, o iki 100 km/h sugebės įsibėgėti vos per 3,9 sekundės.    Gamintojo nuotrauka

Vokietijos "Audi" paskelbė iš pagrindų atnaujinantys A6 šeimyną. Visi jos modeliai praturtės ne tik naujais varikliais, bet ir transmisijomis bei žibintais. Pasak gamintojo, "Audi A6" sedanas ir hečbekas taps dar taupesni, o padidinto pravažumo universalui "A6 Allroad quattro" nebus baisūs dar sudėtingesni bekelės iššūkiai. Padidintos galios S6, "S6 Avant" ir RS 6 įgis dar daugiau veržlumo ir prabangos.

„Atnaujindami A6, atverčiame dar vieną šios šeimynos sėkmės metraščio puslapį“, – sakė "Audi" vyriausiais inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas. Jis pažymėjo, jog "Audi A6" šeimyna jau ne pirmus metus džiugina ištisu paketu klasės standartų, nuolat versdama pasitempti konkurentus. Čia ir lengvo lydinio konstrukcijų dėka sumažėjęs automobilio svoris, ir nuolat auganti variklių galia paraleliai mažinant jų matmenis, svorį bei degalų sąnaudas, nuolat ilgėjantis vairavimą lengvinančios pagalbinės įrangos sąrašas bei multiterpės pramogų asortimentas.

Lengviausias savo klasėje

Naujojo "Audi A6" dizainas pasižymi viskuo, kas šiuo metu itin madinga - preciziškai tiesiomis kėbulo linijomis, pabrėžtais horizontaliais paviršiais, kitais kintančio dizaino elementais. Nedidelių, bet pastebimų ir pokyčių patyrė tradicinės "singleframe" stiliaus radiatoriaus grotelės, apatinės oro įsiurbimo kiaurymės, žibintų kontūrai, durelių slenksčiai ir išmetimo vamzdžiai. Atnaujintame A6 kėbulo dizaine puikiai dera papildomai įsigyjami LED arba "matrix LED" tipo žibintai su dinaminiais posūkio signalais.

Dar didesnis, palyginti su pirmtako, lengvų lydinių naudojimas kėbulo konstrukcijose, gamintojo teigimu, neturėjo neigiamų padarinių konstrukcijos standumui ir patikimumui. Pažangiausiomis priemonėmis formuojami aliuminio ir plieno derinio pagrindiniai kėbulo elementai maksimaliai standūs ir tvirti. Naujojo A6 1.8 TFSI tuščio automobilio svoris be vairuotojo siekia tik 1535 kg, nors dar neseniai apie tokį rezultatą tokios klasės automobilyje buvo tik svajojama.

Ratus suks 8 varikliai

Atnaujintoje variklių gamoje - 3 benzininiai TFSI ir net 5 dyzeliniai TDI varikliai. Visi jie atitinka griežtus" "Euro 6" standarto reikalavimus, o jų anglies dvideginio tarša yra net 22 proc. mažesnė nei pirmtakų. Kukliausias benzininis variklis išvysto 140 kW (190 AG) galią, o galingiausias - net 245 kW (333 AG). Paprasčiausio dyzelinio variklio pajėgumas - 110 kW (150 AG), o galingiausias agregatas išvysto įspūdingą 240 kW (326 AG) galią.

Gamintojo tvirtinimu, visi varikliai gali turėti padidintos galios arba didesnio ekologiškumo modifikaciją. Į jubiliejinius ir mažų serijų A6 šeimynos modelius bus montuojami ir patobulinti motorai. Visa tai akivaizdžiai demonstruoja atnaujintos variklių gamos lankstumą ir pritaikomumą konkrečiam automobiliui.

Galingiausias dyzelinis variklis komplektuojamas su 8 laipsnių "tiptronic" pavarų dėže. Visi kiti varikliai komplektuojami arba su naujoviškos konstrukcijos 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, arba laiko patikrintu 7 laipsnių "S tronic" „automatu“. Galima rinktis automobilį su priekiniais varomaisiais ratais arba firmine "quattro" visų ratų pavara, kurios konstrukciją kai kuriuose modeliuose galima papildyti atskirai užsakomu sportiniu diferencialu.

Sportinė dvasia - kasdieniams reikalams

"Audi S6" ir "S6 Avant" pozicionuojami kaip sportiniai automobiliai kasdieniniam važinėjimui. Po variklio gaubtu montuojamas V8 formos 4 l TFSI biturbo variklis, galintis pasiekti įspūdingą 331 kW (450 AG) galią. Šiam galiūnui visai nesunku iš vietos iki 100 km/val. sedaną nuskraidinti per 4,4 sek. Universalas įsibėgėja vos lėčiau – per 4,6 sek. Vidutinės degalų sąnaudos: 9,2 l/100 km (sedano) ir 9,4 l/ 100 km (universalo). Vidutinė anglies dvideginio emisija sudaro atitinkamai 214 ir 219 g/km kelio.

"Audi S6" ir "S6 Avant" standartinės įrangos sąraše yra "quattro" visų ratų pavara ir prisitaikanti pakaba, reguliuojanti automobilio aukštį ir spyruoklių standumą. Jos dėka automobilį galima nuleisti iki 20 mm. Baziniame komplekte taip pat yra įspūdingi 19 colių ratlankiai.

"Audi RS 6 Avant" – galingiausias A6 šeimynos modelis. Jis 100 km/val. greitį pasiekia per 3,9 sek. ir gali įsibėgėti iki maksimalių 305 km/val. Po variklio gaubtu montuojamas 4 l "TFSI engine produces" 412 kW (560 AG) galios TFSI variklis, stebinantis savo ekonomiškumu. Vidutinės jo degalų sąnaudos – tik 9,6 l benzino 100 km kelio.

Naujojo "Audi A6" prekyboje laukiama jau šių metų rudenį. Bazinis "Audi A6 1.8 TFSI sedanas" kainuos nuo 38 900 eurų (132 587 litų)." A6 Avant 1.8 TFSI" universalo kainos prasidės nuo 41 500 eurų (140 220 litų). Už padidinto pravažumo "A6 allroad quattro 3.0 TDI" bus prašoma nuo 59 900 eurų (195 600 litų). "Audi S6" kaina - 75 900 eurų (260 340 litų), o galingojo "Audi RS 6 Avant" - nuo 111 200 eurų (376 000 litų).

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"