TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Rumunai intriguos Ženevą ribotais modeliais

2016 03 01 17:30
Ribotos serijos „Dacia“ modeliai Gamintojo nuotraukos

Į ekonominį segmentą orientuotas Rumunijos automobilių gamintojas „Dacia“ džiaugiasi dar viena sėkminga metų pradžia. Rumunai Ženevoje pristato ribotus modelius ir automatizuotą transmisiją.

2015 metais pasiekus rekordinius pardavimų rezultatus, markės gerbėjų skaičius Facebooke perkopė per trijų milijonų ribą.

2016 metų Ženevos automobilių parodoje rumunai nuplėšia uždangą nuo naujų, ribotomis serijomis gaminamų versijų. „Dacia“ stende eksponuojamas „Duster Essential“, kuris pristato naujas „Duster“, „Sandero“, „Logan“, „Logan MCV“, „Dokker“ ir „Lodgy“ versijas. Šių ribotų serijų pavadinimai keisis priklausomai nuo rinkų. Tam tikrose šalyse, renkant serijų pavadinimus, į tai bus įtraukta ir markės interneto bendruomenė.

„Easy-R“ automatizuota transmisija.

Tarp modelių išorės naujienų – nauja kėbulo spalva („Tourmaline Brown“ ruda) ir nauji lengvo lydinio ratlankiai, specifinis žymėjimas ir kėbulo spalvos buferiai. Mašinos keleiviams ir vairuotojui siūloma naudotis „Bluetooth“ ir USB jungtimis, elektriniais priekiniais langais ir centriniu užraktu.

Kaip ir visiems „Dacia“ automobiliams, šioms ribotos serijos versijoms suteikiama trejų metų arba 100 000 kilometrų garantija.

„Easy-R“ automatizuotos transmisijos gamyba buvo pradėta 2015 metų pabaigoje, ją suderinus su benzininiu „Dacia“ „TCe 90 Stop & Start“ varikliu. Dabar pirmoji „Dacia“ automatizuota transmisija „Logan“, „Sandero“, „Sandero Stepway“ ir „Logan MCV“ (priklausomai nuo rinkos) modeliuose gali būti derinama su dyzeliniu „dCi 90“ varikliu.

Ribotos serijos „Dacia Duster“ salonas
Ribotos serijos „Dacia Duster“

...

Visiškai naujos konstrukcijos automatizuota transmisija veikia su elektromechanine, tačiau ne hidrauline technologija. Siekiant kokybės, „Easy-R“ transmisijai buvo atliktas bandymų ciklas, atitinkantis 750 000 kilometrų testus keliuose, o kiekvienas agregatas po surinkimo yra kruopščiai tikrinamas.

„Easy-R“ leidžia atsisakyti sankabos pedalo ir yra suderinta kasdienio važiavimo poreikiams, ypač – važiuojant eismo spūstyse ir apgyvendintose teritorijose. Pavaros jungiamos automatiškai ir tolygiai, o „šliaužimo“ funkcija, įjungiama atleidus stabdžio pedalą, ji patogi manevruojant arba pamažu riedant eismo spūstyse. Sistema taip pat sulaiko automobilį vietoje, palengvindama pajudėjimą įkalnėse.

Parengė Tomas FEDARAVIČIUS

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"