Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Ruožui trūksta lėšų

 

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ neatmeta galimybės atstatyti „Orlen Lietuvai“ svarbų geležinkelio ruožą į Latvijos Rengę, jei tam bus skirta europinė parama.

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Stasys Dailydka sakė, kad daugiau kaip 40 mln. litų vertės projektas gali būti įgyvendintas, jeigu jam bus surasta europinės paramos iš naujo finansinio laikotarpio lėšų. „Nors vykę ginčai arbitražuose baigėsi tuo, kad buvo pripažinta, jog mes neprivalome šio ruožo atstatyti, tačiau esame pasiruošę, yra projektas, turime statybų leidimus. Nėra tik lėšų“, - sakė S.Dailydka. Pasak jo, jei 2014-2020 metų finansiniame laikotarpyje atsiras lėšų, projektas galėtų būti įgyvendintas per 1-1,5 metų. „Tačiau šia atšaka kol kas nėra, ką vežti. „Orlen Lietuva“ produkcijos gabenimui per Joniškį turi tą patį tarifą, kaip ir buvo į Rengę. Šis kelias apkrautas tik apie 17 proc. ir mes jame matome milžinišką potencialą. Atstatytas ruožas į Rengę būtų nuostolingas“, - sakė S.Dailydka. Premjeras Algirdas Butkevičius Lenkijos ministrui pirmininkui Donaldui Tuskui balandį pažadėjo atstatyti uždarytą geležinkelio liniją į Rengę Latvijoje. „Orlen Lietuva“ šiuo metu rengia nepaprastosios padėties planą ir ketina atleisti apie 100 darbuotojų. Gamyklos pajėgumai šiuo metu apriboti iki būtinojo minimumo, dirbant 60 proc. maksimalaus gamybos režimo pajėgumu. 100 proc. „Lietuvos geležinkelių“ akcijų priklauso valstybei, 100 proc. „Orlen Lietuvos“ akcijų - didžiausiam Lenkijos naftos koncernui „Orlen“.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"