TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Ryškus debiutas

2006 12 14 0:00
Šiemet debiutavęs naujos kartos "Fiat Ducato" atkreipė dėmesį ne tik novatorišku dizainu, bet ir mažesnėmis eksploatacijos išlaidomis.

Naujasis "Fiat Ducato", nespėjęs apšilti kojų šalies rinkoje, pirmą garbingą įvertinimą pelnė gruodžio pradžioje - tapo "Metų komercinio automobilio" konkurso prizininku

Pralenkęs savo pusbrolius "Peugeot Boxer", "Citroen Jumper" ir kitus varžovus, žurnalo "Kelias" rengtuose "Metų komercinio automobilio" rinkimuose už naujas technologijas, vairuotojo darbo vietą bei eksploatavimo savybes "Fiat Ducato" įvertintas "bronza". Ji naujajam "Fiat" komerciniam automobiliui atiteko tik minimaliu skirtumu nusileidus artimiausiam varžovui "Mercedes-Benz Sprinter". Šiemet debiutavęs naujos kartos "Ducato" atkreipė dėmesį ne tik novatorišku dizainu, bet ir sumažėjusiomis eksploatavimo išlaidomis. Dėl naujų technologinių sprendimų "Ducato" degalų sąnaudos mažesnės apie 16 proc. Automobilio techninės priežiūros intervalai pailgėjo pusantro karto - iki 45 tūkst. km.

Greitai įsibėgėja

Kurdami naujos kartos "Ducato" konstruktoriai daugiausia dėmesio skyrė naujai variklių gamai. Tai trys skirtingo pajėgumo naujos kartos dyzeliniai "Multijet 16V" - 2,2 l (100 AG), 2,3 l (120 AG) ir 3,0 l (157 AG) - varikliai, atitinkantys "Euro 4" standartus. 2,2 l variklis montuojamas su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže, kiti du - su 6 laipsnių transmisija. Visi varikliai išsiskiria itin aukštu sūkio momentu (nuo 250 iki 400 Nm) esant žemoms variklio apsukoms. Tai lemia greitą įsibėgėjimą, veržlesnį važiavimą, tylų variklio darbą ir taupesnes degalų sąnaudas.

Lengviau pakrauti

"Ducato" pirmtako iškovotas tvirtas pozicijas tarp komercinių automobilių naujokui padės išlaikyti patogesnis kėbulas. Naujos kartos "Ducato" didesni ne tik išoriniai gabaritai, bet ir visi ratų bazės dydžiai. Krovinių skyrius - 7 skirtingų tūrių - nuo 8 iki 17 kub.m. "Ducato", kaip ir pirmtakas, gaminamas kelių tipų: krovininis, specialios paskirties transporto priemonės įrengimui skirta važiuoklė arba keleivinis. Naujojo "Ducato" gaminama ir nauja, 4 t bendrosios masės versija, galinti vežti iki 2 t krovinį. "Ducato" pirkėjų teigimu, naujasis komercinis automobilis gerokai tinkamesnis ir krovos darbams. Krovinių skyriaus slenkstis pažemintas iki 53 cm, o atstumas tarp ratų arkų padidintas iki 142 cm.

Apsaugota nuo triukšmo

Standartinėje "Ducato" įrangoje - naujos konstrukcijos visi diskiniai stabdžiai su ABS ir EBD sistemoms, saugos oro pagalvė vairuotojui. Papildomai "Ducato" galima užsakyti ESP su HBA, "Hill Holder", LAC sistemas bei dar 4 saugos oro pagalves. Akivaizdu, kad kurdami naująjį "Ducato" konstruktoriai nepamiršo vairuotojo ir keleivių patogumo. Daugiau dėmesio skirta vairuotojo darbo vietos ergonomikai, jos komfortui. Nuo išorinio triukšmo apsaugota erdvi vairuotojo kabina. Jį prireikus gali būti paversta į mobilųjį biurą su įrengtomis šiuolaikiškomis garso ir informacinių technologijų sistemomis. "Ducato" ne tik lengva, bet ir malonu vairuoti. Dėl naujojo vairo stiprintuvo "Servotronik" jį lengviau pastatyti aikštelėje. Ergonomiškas vairo reguliavimas, naujos sėdynės ir didesnė vairuotojo kabina leidžia vairuotojui jaustis kaip lengvajame automobilyje.

Lemia savybės

Smulkiojo verslo ir krovinių gabenimo įmonių atstovų, pasirinkusiųjų "Ducato", teigimu, "Fiat" komerciniai automobiliai klientų dėmesį patraukia kaina, dydžiu ir talpa, patikimumo ir kokybe. Pasirinkimą lemia ir teigiamos emocijos, patiriamos vairuojant "Ducato". Didelis furgonas paslankus, jo valdymo prietaisai išdėstyti patogiai, lengvai pasiekiami ranka, funkcijos aiškios. Tai sukuria komfortišką vairuotojo darbo vietą. "Ducato" išsiskiria paprasta priežiūra ir daug lėšų bei dėmesio nereikalaujančiomis eksploatacinėmis savybėmis. Veikiausiai naujasis "Ducato" bus derama pamaina pirmtakui, kurio per 25 metus (nuo 1981 m.) pasaulyje parduota per 1,7 mln. vienetų. Sėkmingą debiutanto startą rinkose turėtų lemti ir konkurencinga kaina, prasidedanti nuo 68,900 Lt (su PVM).

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"