TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Sedanas pagal „aukso vidurio“ taisyklę

2016 10 05 6:00
„Toyota Corolla“ Gamintojo nuotrauka

Prieš pusę amžiaus pasaulį pirmąkart išvydusi „Toyota Corolla“ niekada nebuvo tas automobilis, kurį šios markės gerbėjai sapnuotų naktimis, o kiti vairuotojai kelyje nulydėtų pavydžiais žvilgsniais.

Tačiau tai sėkmingiausias automobilis pasaulyje – nuo 1966-ųjų parduota beveik 45 mln. vienetų. Pernai „Toyota“ pasiekė absoliutų pardavimo rekordą, visame pasaulyje per metus pardavusi 1,34 mln. šio modelio sedanų (hečbeko formų gerbėjams teks rinktis „Auris“). Perkamiausiu pasaulyje automobiliu „Corolla“ buvo ir yra ne be priežasties.

Išplėtė saugos įrangą

Pirmoji ir svarbiausia priežastis – patikimumas. Automobilių diagnostikos sprendimų lyderė „CarMD“ pernai pripažino „Corolla“ patikimiausiu, t.y. mažiausiai gendančiu automobiliu.

Nepanašu, jog naujasis „Corolla“ atnaujinimas, kurį išbandėme „Lietuvos žinių“ žurnalistas, galėtų kuo nors nuvilti lojalų kasdienį bendražygį vertinančius vairuotojus. Nebent jaučiate nenustelbiamą vidinį „atgal į gamtą“ šauksmą ir kaskart sudirgstate naujame automobilyje išvydę dar vieną elektronikos valdomą sistemą ar vairavimo pagalbininką.

Pagrindinis atnaujintos „Corolla“ akcentas – iš inovatyviojo „Prius“ atkeliavusi „Toyota Safety Sense“ saugos įranga, į kurią įeina „Pre-Collision“ (PCS), nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo (LDA), automatinė tolimųjų šviesų (AHB) ir pagalbinė kelių ženklų atpažinimo sistemos (RSA). Objektyviai vertinant, net ir šiuo klausimu „Toyota“ išlieka nuosaiki, nepuola į kraštutinumus, mat daugelį paminėtų pagalbinių saugos sistemų kiti gamintojai jau yra pasiūlę metais dvejais anksčiau.

Japonai neužbėga už akių ir žengdami link autonominio vairavimo: pirmaisiais to pranašais galima vadinti automatines automobilio parkavimo sistemas. Tokia išmanioji parkavimo sistema (IPS), turintiems sunkumų su lygiagrečiu parkavimu, siūloma ir „Corolla“, tačiau (deja?) jos taip ir nepavyko aktyvuoti. Pritrūkę laiko nusprendėme nebežaisti, besiaiškindami, ką automatinis pagalbininkas turi omenyje, siūlydamas prieš įjungiant IPS sustabdyti automobilį ir pilnai susukti vairą į kairę, o tuomet – į dešinę.

Išvaizda nusipelno simpatijų

Kelyje bandyta „Corolla“ su 132 AG, 1,6 litro „Valvematic“ benzininiu varikliu ir automatine CVT pavarų dėže, elgėsi ne kaip aikštinga princesė, o kaip patikimas darbinis arkliukas. Priekaištų varikliui ir transmisijai, jei mėgstate komfortišką važiavimą ir karštligiškai neakceleruojate, rasti būtų sunku. Sportinio važiavimo mėgėjams adrenalino pertekliaus už šio automobilio vairo išlieti nepavyks – mygtuko paspaudimu įjungiamas „Sport“ režimas ne kaži kuo skiriasi nuo įprastinių automobilio manierų.

Už tradicinį sedaną, o ne madingus miesto visureigius ar kompaktinius vienatūrius balsuojančius vairuotojus, turėtų pamaloninti ir „Corolla“ išvaizda. Atnaujintame modelyje pakeista priekinė kėbulo dalis. Sumontuotas naujas bamperis, radiatoriaus grotelės bei nauji priekiniai žibintai su LED elementais ir atnaujintomis lempomis bei chromuotais elementais. Šiek tiek pasikeitė ir galinių žibintų dizainas. Tiesa, atnaujinimai parkuojantis verčia elgtis atsargiau, jei nenorite žemę siekiančiu priekiniu bamperiu pabučiuoti bortelio.

Viduje salonas nėra ištaigingas, bet šiuolaikiškas. Net ir „Luxury“ komplektacijoje nesitikėkite prašmatnybių – bus pasiūlyta odinė durelių ir jų porankių apdaila, sėdynės su odine apdaila. „Smart Entry&Start“ Sistema, „Toyota Touch 2& Go“ navigacija.

Sėdynių ir vairo padėtis leidžia labai patogiai įsitaisyti už vairo. „Toyota“ dizaineriai išties yra apskaičiavę natūraliausią vairuotojui sėdimąją padėtį. Net ir ilgesnėje kelionėje jausitės komfortiškai ir tam neprireiks jokių papildomų masažinių funkcijų.

Kaip skelbiama „Corolla“ įvaizdinėje reklamoje, šauniam tėčiui ir šauniai šeimai skirtas automobilis nenuvilia. Ilgoka „Corolla“ ratų bazė suteikia pakankamai erdvės ant galinių sėdynių, o vidutiniškai talpi bagažinė turėtų tenkinti standartinius poreikius. Žinoma, viso šeimos turto, keliaudami atostogų, į ją nesugrūsite – ir čia gamintojas laikosi „aukso vidurio“ taisyklės, tačiau nulenkus galines sėdynes galima pervežti ir didesnių gabaritų pirkinius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"