TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Senstelėjusio mažylio paslaptis

2014 02 18 6:00
„Renault Clio“ yra vienas populiaresnių automobilių pasaulyje – nuo premjeros 1990 metais jų jau parduota apie 12 milijonų.  Gamintojo nuotrauka

Važiuodamas vis dar nauju, nors ir išleistu prieš kelerius metus automobiliu, visuomet stengiesi aptikti tai, ko nepastebėjai tuomet, kai bandei jį vos nuriedėjusį nuo konvejerio. Kai ką naujo įžvelgiau ir sėdėdamas prie 2012 metais į Lietuvą atkeliavusio ketvirtos laidos „Renault Clio“ vairo.

Dideli verslo klasės sedanai pasižymi komfortu ir solidumu. Sportinės klasės automobiliai - greičiu. Mažosios mašinos, prie kurių priskiriama ir „Renault Clio“, vertinamos dėl mažo gabarito, nes tai leidžia lengvai manevruoti miesto gatvėmis ir patogiai parkuoti, taip pat dėl santykinai nedidelės kainos ir degalų taupymo.

„Renault“ atstovė Lietuvoje UAB „Lautra Motors“ suteikė progą išbandyti „Clio“, po kurio gaubtu gaudžia 1,5 l darbinio tūrio ir 90 AG dyzelinis variklis „Energy dCi 90“. 100 kilometrų nuvažiuoti jis sudegina vidutiniškai 3,2 l degalų, o į atmosferą paskleidžia vos 83 g/km anglies dioksido.

Tiesa, visa tai žinojau jau anksčiau. Tačiau prieš dvejus metus nuo konvejerio pradėjęs riedėti „prancūzas“ sugebėjo pateikti ir staigmeną. Bandydamas automobilį įvažiavau į kiemą, kuriame šaligatvių borteliai labai aukšti. Tokius buvo įprasta kloti sovietiniais laikais, kai apie gausybę automobilių niekas nė nesvajojo. Tuomet retos į daugiabučių kiemus įsukančios mašinos galėjo saugiai apsisukti.

Bet neseniai už mano bandomo „Renault Clio“ kitas automobilis sustojo taip, kad pravažiuoti pro jį galėjau tik riedėdamas atgal, sukdamasis ir mėgindamas įveikti aukštą bortelį. Nenorėdamas palikti ant jo dar vieno įbrėžimo tarp daugybės kitų, šįkart - nuo prancūziško automobilio apatinės buferio dalies, manevravau ir man pavyko. Tačiau ne dėl to, jog būčiau parodęs neįtikimą vairuotojo profesionalumą, o todėl, kad „Clio“ prošvaisa iš tikrųjų yra aukštesnė, nei deklaruota techninėje specifikacijoje.

12 centimetrų – toks nurodytas atstumas nuo automobilio apačios iki žemės. Maždaug tokio pat aukščio buvo ir bortelis. Vis dėlto kontakto su juo pavyko išvengti, nes, pasirodo, tikroji nepakrauto automobiliuko prošvaisa yra didesnė, nei įrašyta techninių duomenų specifikacijoje. „Taip, ji gali siekti ir 14 centimetrų, jei nėra krovinio“, - patvirtino ir bendrovės „Lautra Motors“ atstovai.

Priminsiu, kad visureigių prošvaisos prasideda nuo 19 centimetrų. Turėti vos penkiais centimetrais mažesnę prošvaisą – visai neblogas rezultatas mažajam „Renault Clio“. Juolab kad dauguma jo konkurentų nesugeba „paūgėti“ tada, kai važiuoja nepakrauti. Vadinasi, prancūziško mažylio panaudojimo galimybės didėja ne tik mieste, bet ir užmiestyje, o vasarą – net miškingose vietovėse. Ši paslaptis gal ir nėra didžiulės svarbos, tačiau „Renault“ gerbėjams ji turėtų būti tikrai maloni.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"