TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Skaičiuojančiam vairuotojui – praktiškas universalas

2016 03 09 6:00
„Hyundai i40“ nustebino ne tik maloniais išorės pokyčiais, bet ir nauju efektyviu dyzeliniu varikliu. „Scanpix“ nuotraukos

Jei automobilis jums yra ne tik pagalbinė priemonė mieste nusigauti nuo taško A iki B, bet ir ilgesnių šeimos kelionių pagalbininkas, verta išbandyti atnaujintą „Hyundai i40“.

Taupieji, matyt, rinksis jį su mechanine greičių dėže, mat su automatine greičių dėže komplektuojamų i40 variantų kaina šokteli 7 tūkst. eurų. Dyzeliniam variantui montuojamas šiuolaikiškas 7 laipsnių automatas su dviguba sankaba, nepaisant kainos, intriguoja ne mažiau nei naujas ekonomiškas 1,7 l darbinio tūrio „common rail“ variklis. Ar pateisina lūkesčius toks derinys?

Praktikams, kuriems sunaudojamas degalų kiekis yra vienas iš prioritetų renkantis automobilį, naujasis CRDi motoras, veikiantis kartu su kintamos geometrijos turbokompresoriumi ir ISG („Intelligent Stop and Go“) sistema, patiks. 104 kW (141 AG) varikliui oficialiai deklaruojamos 4,7 l/100 km degalų sąnaudos yra išties geras rezultatas. Stulbinamu jo nevadinsime, nes konkurentai, kurdami dyzelius, nenusileidžia. Tačiau vien tai, jog korėjiečiai sugebėjo šiame fronte pavyti daug metų geriau ekipuotus vokiečius, – jau nemenkas pasiekimas.

Kartu su dvigubos sankabos „automatu“ variklis, net ir spustelėjus akceleratoriaus pedalą iki dugno, neplyšauja. Pati greičių dėžė, kurią anksčiau jau išbandėme naujajame „Tucson“ miesto visureigyje, paliko malonų įspūdį. Dvi sankabas – vieną nelyginėms pavaroms, kitą – lyginėms valdantis „robotas“ procesą sinchronizuoja be jokių aiškiau juntamų trikdžių. Tačiau pajudant iš vietos žvitrumo trūksta, pirmosios pavaros jungiamos lyg apsnūdus, todėl startas vangus.

„Hyundai i40“ nėra lenktynininkams skirtas automobilis ir juo neketino būti. Net ir įjungus „Sport“ režimą automobilis adrenalino purslais nesidrabsto. Net atvirkščiai – pokyčiai vos juntami.

Universale montuojama „McPherson“, o gale – daugiasvirtė pakabos veiksmingai susidoroja su visais kelio nelygumais. Komfortiškai jautiesi net ir važiuodamas per gilesnes žvyrkelio duobes – amortizacija verta liaupsių.

Korėjiečių logika

Pirmą kartą sėdęs prie i40 vairo pajunti, jog patekai į savitos logikos aplinką, kurią teks prisijaukinti. Bet kartą atradus, kur yra šildomo vairo mygtukas, antrąkart ieškoti neteks. Piltuvo formos centriniame pulte jungiklių išdėstymas daugmaž suprantamas. Tiesa, įsigeidęs garsiau klausyti radijo, po akimirkos supranti „pagarsinęs“ salono ventiliatorių. Važiuoji – ir mokaisi.

Korėjiečių interjero dizaineriai dar turi kur pasistiebti. Nors šiame modelyje, skirtingai nei visureigyje, salono medžiagų kokybė nerėžė akies, bet ir išbaigtumo įspūdžio trūksta. Kai kuriais atvejais kliuvo funkcionalumas. Pavyzdžiui, pavarų perjungimo mentelės ant vairo įspraustos labai arti posūkio ir valytuvų svirtelių, tad naudotis jomis nepatogu (net jei kasdienybėje, pasirinkę automatą, greičiausiai to niekada nedarysite).

Nustatymų valdymas jutikliniame 7 colių ekrane – paprastas ir aiškus, tačiau pagrindinio anksčiau šiame modelyje žadėto „Android Auto“ palaikymo Lietuvos vairuotojai bent kol kas neturės.

Kalbant apie kitą įrangą, šiek tiek trikdė navigacijos sistema. Įdomu tai, kad keistus sprendimus ji priėmė važiuojant mieste, o Dievo ir kelininkų užmirštuose kaimo keliukuose problemų nekilo.

Vietoj verdikto

„Hyundai i40“ veido atnaujinimas (angl. facelift), suprantant šią sąvoką tiesiogine prasme, iš tiesų akivaizdus. Vien kaip nasrai pražiodytos masyvios priekinės grotelės tikrai kilstelės atnaujinto modelio pardavimą.

Šiandien, kai laikinos šlovės sulaukę užkalniai publiką nuolat bando įtikinti, jog laimingieji pinigų neskaičiuoja, „Hyundai i40“ yra vertingas pasirinkimas mąstančiam ir skaičiuojančiam pirkėjui. Už neišpūstą kainą gausite praktišką ir patikimą universalą, kurio pirmtakas 2012 metais buvo tapęs Lietuvos metų automobiliu. Rimtas pliusas – 5 metų neribotos ridos garantija.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"