TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Skandalai Japonijoje nesibaigia: „Suzuki“ irgi galėjo teikti klaidingus duomenis

2016 05 20 11:15
Su Japonijos taisyklėmis nesuderinti degalų testai buvo atliekami su japonų rinkai skirtais minivenais "Suzuki". Gamintojo nuotrauka

Beveik tuo pat metu, kai šią savaitę dėl kilusio degalų sąnaudų klastojimo skandalo atsistatydino du aukščiausi „Mitsubishi Motors“ vadovai, dar vieną skandalingu virsti galintį pareiškimą padarė „Suzuki Motors Corp.“ gamintojai.

Anot jų, atlikdami degalų sąnaudų patikros testus „Suzuki“ gamintojai naudojo neaprobuotą Japonijoje metodiką. Panašiai nuo 1991 metų elgėsi ir „Mitsubishi Motors“, kurių testuose naudojama metodika buvo ne japoniška, o amerikietiška. Kaip paaiškėjo vėliau, važinėti tiesiais Amerikos keliais nėra tas pat, kas kreivais japoniškais, todėl sumažėja rida ir sunaudojama mažiau degalų. Japonijos rinkai skirtų „Mitsubishi“ ir jų bazėje pagamintų „Nissan“ testų atveju tai reiškė, kad degalų sąnaudos per testus būdavo dirbtinai sumažinamos, dėl to kilo ir klastojimo skandalas.

Panašiai kaip ir "Mitsubishi Motors" vadovai, "Suzuki Motors Corp." direktorių tarybos pirmininkas irgi atsiprašė markės gerbėjų dėl to, kad testuojant "Suzuki" degalų sąnaudas naudojo netinkamas taisykles. /AFP nuotrauka

Vis dėlto, kaip aiškėja iš portale euronews.com pateiktos informacijos, „Suzuki“ atvejis gali būti kitoks. Teigiama, kad ir šis gamintojas savo testams naudojo metodiką, nesuderintą su Japonijoje priimtais standartais. Tačiau esą aiškėjo, kad testuojant automobilius deklaruojama rida nebuvo dirbtinai mažinama, taigi ir nuo tikrųjų degalų sąnaudų nebuvo nukrypta, jų nereikia keisti ir prie automobilių pridedamose techninėse specifikacijose.

„Suzuki Motors Corp.“ direktorių tarybos pirmininkas Osamas Suzukis per ketvirtadienio spaudos konferenciją Tokijuje (Japonija) viešai atsiprašė dėl to, kad jo vadovaujama kompanija, atlikdama degalų sąnaudų efektyvumo testus, nesilaikė galiojančių vietos rinkoje taisyklių. Kartu O.Suzukis pažymėjo, kad tai nebuvo daroma tyčia.

Daug grėsmingiau skamba kiek vėliau pasirodęs agentūros „Bloomberg“ pranešimas. Anot jo, vos kompanijai „Suzuki Motor Corp.“ paskelbus apie tai, kad ji pažeidė Japonijoje galiojančias automobilių testavimo, kuriomis nustatomos tikrosios degalų sąnaudos, taisykles, gamintojo akcijų vertė trečiadienį Tokijaus biržoje nusmuko 9,4 procento. „Bloomberg“ teigimu, tokio didelio kritimo „Suzuki Motors Corp.“ nėra patyrusi jau 7 metus.

„Bloomberg“ savo pranešime taip pat cituoja kompanijos prezidento Toshishiro Suzukio žodžius, kad neatitinkantį japoniškų taisyklių testavimą „Suzuki Motors Corp.“ atliko nuo 2010 metų, jis buvo pritaikytas 16-kai kompanijos modelių, ir iš viso netinkamai testuotų „Suzuki“ dabar po Japoniją važinėja apie 2,1–2,3 milijono.

„Bloomberg“ duomenimis, po „Suzuki Motors Corp.“ pareiškimo Japonijos transporto ministerija įpareigojo visus japonų gamintojus pateikti duomenis apie automobilių degalų sąnaudų testus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"