Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATAŠVIETIMAS
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Skrydžių bendrovės paskelbė maršrutų naujoves

 
2016 11 02 13:59
„Ryanair“ nuo kovo iš Lietuvos oro uostų pradės skraidyti penkiomis naujomis kryptimis.
„Ryanair“ nuo kovo iš Lietuvos oro uostų pradės skraidyti penkiomis naujomis kryptimis. Bendrovės nuotrauka

Pigių skrydžių bendrovėms bei Ukrainos avialinijoms pastaruoju metu pasiūlius gausų skrydžių į Kijevą ir Lvovą pasirinkimą, lietuvių susidomėjimą Ukraina stengiasi išnaudoti ir Latvijos skrydžių kompanija „Air Baltic“, pranešusi apie būsimą naują skrydžių maršrutą iš Rygos į Odesą. „Ryanair“ tuo tarpu paskelbė apie penkias naujas kryptis iš Lietuvos oro uostų.

„Džiaugiamės galėdami į „airBaltic“ skrydžių žemėlapį įtraukti naują maršrutą Ryga-Odesa. Tai puiki galimybė Baltijos šalių gyventojams aplankyti vieną populiariausių Juodosios jūros pakrantėje įsikūrusių miestų, o Odesos gyventojams – patogiai keliauti Europoje, aplankyti Skandinavijos šalis, Rusiją“, – sakė „airBaltic“ vyresnysis viceprezidentas Wolfgangas Reussas.

Nuo 2017 m. kovo 26 d., „airBaltic“ skraidys iš Rygos į Odesos oro uostą 4 kartus per savaitę. Skrydžiai bus vykdomi „Boeing 737“ ir „Bombardier Q400 NextGen“ lėktuvais. Kelionės iš Rygos į Odesą trukmė – 2 val. 30 min. Pigiausias bilietas į vieną pusę kainuos nuo 89 eurų, įskaitant oro uosto mokesčius ir rinkliavas.

Apie naujas skrydžių kryptis iš Vilniaus ir Palangos oro uostų pranešė ir trečiadienį Lietuvoje viešėjęs „Ryanair“ rinkodaros direktorius Matthiasas Wenkas.

„Džiaugiamės pristatydami 2017 m. vasaros sezono skrydžių tvarkaraštį Lietuvai, kurio metu siūlysime 32 maršrutus iš Lietuvos oro uostų tarp kurių yra 5 nauji maršrutai iš Palangos į Glazgą ir iš Vilniaus į Berlyną, Lidsą Bradfordą, Maltą ir Oslą. 2017 m. ruošiamės pervežti daugiau kaip 1.4 mln klientų Lietuvoje ir išlaikyti 1,000 darbo vietų Lietuvos oro uostuose“, – sakė M.Wenkas.

„Ryanair“ klientai Lietuvoje, pasak „Ryanair“ rinkodaros vadovo, šiais metais gali tikėtis dar daugiau pokyčių, nes aviakompanija toliau sėkmingai tęsia „Always Getting Better“ programą, kuri apima naujų „Ryanair“ bazių įsteigimą, naujo personalizuoto internetinio puslapio ir mobiliosios aplikacijos įdiegimą, atnaujintą „Ryanair“ lėktuvų interjerą.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataŠvietimasTrasaKarjera
Žmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"