TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Skubiai reikia autoserviso – sėskite prie interneto

2015 07 20 6:00
Ateityje „Fixelp“ po vienu stogu tikisi sukviesti visus reikšmingesnius šalies automobilių servisus. Svetainės iliustracija

Prisipažinkime atvirai: daugumai vairuotojų, bent kartą per metus tenka praleisti ne vieną valandą ieškant specialistų, kurie ne tik kokybiškai pašalintų automobilio gedimą, bet ir nenuluptų už paslaugas kailio. Dažnai į kainos ir kokybės požiūriu tinkamiausio varianto medžioklę bent pusdieniui įsitraukiame ne tik patys, bet ir kviečiame į talką sutuoktinius, kolegas, gimines ar draugus.

Aišku, kiekviename mieste darbuojasi daug puikių automobilių mechanikų ir didesnė dalis remonto dirbtuvių veikia sąžiningai. Tačiau istorijų apie sufabrikuotus arba tyčia nekokybiškai tvarkytus gedimus taip pat gausu. Ypač jos neramina mažiau automobilio mechaniką ir rinkos kainas išmanančius, todėl potencialiai pažeidžiamesnius transporto priemonių savininkus.

Įlieti skaidrumo į šią rinką ir pagerinti autoservisų bei jų klientų bendravimo galimybes nusitaikė naujos internetinės platformos Fixelp.lt kūrėjai. Sulaukusi daug susidomėjimo ir kontruktyvios kritikos, šiemetėje progreso konferencijoje „Login 2015“, pastaruosius kelis mėnesius keturių žmonių „Fixelp“ komanda praleido ne vieną bemiegę naktį, bandydama patobulinti idėją. Naujoji versija, žadama, startuos po dviejų savaičių.

„Platforma padeda transporto priemonių savininkams kur kas greičiau ir patogiau rasti, kur remontuoti sugedusią mašiną. O servisams ji leidžia rasti daugiau klientų ir efektyviau su jais komunikuoti. Projekto idėja kilo dėl asmeninių patirčių su autoservisais, kai ne kartą teko ilgokai ieškoti reikiamos paslaugos, ypač jei gedimas specifinis. Pamaniau, kad pasitelkus šiuolaikines priemones ir sukūrus informatyvią sistemą, kilusias problemas galima išspręsti eikvojant kur kas mažiau laiko ir nervų“, - sakė vienas iš „Fixelp“ įkūrėjų, šiaulietis Ignas Udra.

Kompiuteris – privalomas "įrankis"

Šiuo metu prie projekto be Igno darbuojasi dar trys komandos nariai: vienas iš jų taip pat šiaulietis, antras reziduoja Vilniuje, o samdomas projekto programuotojas gyvena ir dirba Ispanijoje. Todėl , kaip pusiau juokais pastebėjo I. Udra: per kiek daugiau nei pusmetį „Fixelp“ tapo tarptautine kompanija.

„Šiuo metu prieinamą bandomąją versiją po dviejų savaičių pakeis atnaujinta nuolatinė. Žinoma, ją vėliau taip pat dar tobulinsime. Dabar pateiksime kokybiškai sustyguotą platformą, kurioje vartotojas galės patogiai aprašyti ir paskelbti savo gedimą, o servisai pateiks savo pasiūlymus. Žmogus galės pasirinkti, su kuo bendrauti toliau. Atnaujintoje versijoje taip pat patobulinome komunikacijos tarp serviso ir klientų sistemą. Bendrauti su pasiūlymus pateikusiais autoservisais taps kur kas paprasčiau. Ateityje ketiname įdiegti papildomas autsoervisų rinkodarai skirtas priemones“, - pažymėjo I. Udra.

Šiuo metu prie „Fixelp“ sistemos jau prisijungė daugiau nei 30 autoservisų. Du „Fixelp“ nariai yra šiauliečiai, todėl pirmaisiais mėnesiais, tikėtina, daugiau pasirinkimo turės „Fixelp“ platformą nusprendę išbandyti šiame mieste gyvenantys vairuotojai.

„Atnaujinta sistema taps rimtu pagrindu po kojomis. Tada aktyviau galėsime megzti ryšius su kituose didžiuosiuose miestuose, taip pat Vilniuje, veikiančiomis automobilių remonto dirbtuvėmis. Įdomu tai, kad labiau bendradarbiauti linkę ne mažieji, bet vidutinio dydžio servisai, kurių personalą sudaro 15-30 žmonių. Jie inovacijų teikiamą naudą jau perpratę ir naujoves priima lengviau. Šiandien Lietuvoje vargiai rastume net ir garažinį servisą, dirbantį be kompiuterio. Automechanikai juokauja: jei anksčiau 90 proc. gedimų tekdavo spręsti naudojant galvą, tai šiandien automobilių modelių ir detalių tiek gausu, jog 90 proc. sprendimų tenka ieškoti internete“, - pastebėjo pašnekovas.

Kol kas nemokamai

I. Udra patikino, jog tol, kol neišvystys be priekaištų veikiančios platformos ir nesurinks didelės autoservisų bei jų klientų bazės, visos „Fixelp“ paslaugos bus nemokamos. Vėliau, jei viskas vyks pagal planą, nedidelio mokesčio už pritrauktus klientus ketinama prašyti iš autoservisų.

„Jei netikėtume, jog pavyks sukurti naudą visiems teikiančią platformą, nekurtume. Bet matome, kad įdirbis tikrai duoda rezultatų, tobulėjame kiekvieną dieną“, - džiaugėsi praktiškos platformos sumanytojas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"