TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Sportiškų automobilių paradas Niujorke

2016 03 29 6:00
Naujojo "Audi R8 Spyder" 5,2 litro atmosferinis 540 AG ir 540 Nm V10 variklis. Gamintojo nuotraukos

Šią savaitę finišuojančioje Niujorko automobilių parodoje gamintojai pateikė šūsnį naujienų, ypač sportiškų automobilių segmente. „Lietuvos žinių“ skaitytojams pristatome pačius ryškiausius iš jų.

„Nissan GT-R“

Varikliai „Takumi“– puikus „Nissan“ inžinierių darbo atspindys. Aukščiausios klasės didesnės galios, kurią lemia individualus kiekvieno cilindro degimo momento reguliavimas ir efektyvus turbokompresorių veikimas, variklis įmontuotas ir į naująjį „Nissan“ sportišką automobilį GT-R. Dėl to šis modelis žaibiškai pagreitėja esant vidutiniams ir dideliems sūkiams (nuo 3200 aps./min.). O esant 6800 aps./min., pasiekiamas maksimumas – 585 AG ir 633 Nm sukimo momentas.

GT-R taip pat komplektuojamas su modernia 6 pavarų dviejų sankabų transmisija, kuri sklandžiau perjungia pavaras ir tyliau veikia. Naujasis variklis pakeitė ir visiems gerai pažįstamą GT-R skleidžiamą garsą – jis dar niekuomet nebuvo toks malonus ausiai.

Daug pakeitimų patyrė naujojo GT-R kėbulo priekinė dalis. Pritaikytos naujos „V-motion“ dizaino radiatoriaus grotelės su matinio chromo apdaila yra vienas naujausių „Nissan“ dizaino elementų. Jos buvo paplatintos, kad būtų užtikrintas geresnis variklio aušinimas. Reikšmingai sutvirtintas naujas variklio dangtis, dailiai nusidriekiantis nuo grotelių tolyn link vairuotojo. Tvirtesnė konstrukcija lemia didesnį automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Naujo dizaino priekinis oro aptakas ir priekinis buferis su apdailos detalėmis pabrėžia sportišką automobilio stilių.

2017 m. laidos „Nissan GT-R“ rinkoje pasirodys šią vasarą.

Naujasis į "Nissan GT-R" montuojamas "Takumi" variklis pakeitė ir visiems gerai pažįstamą GT-R skleidžiamą garsą – jis dar niekuomet nebuvo toks malonus ausiai.

„Mercedes-Benz GLC Coupe“

Ankstesnį „GLE Coupe“ papildys naujasis „GLC Coupe“. Taigi kupė krosoverių gama plečiasi, ir šis naujasis modelis ruošiasi konkuruoti su BMW X4, „Jaguar F-Pace“ ar „Porsche Macan“. Europoje „GLC Coupe“ bus siūlomas net su aštuoniais varikliais. Dyzelinių variklių galia sieks nuo 170 AG iki 204 AG, o benzininių – nuo 211 AG iki 367 AG. Galingiausia bus „GLC 63 AMG Coupe“ versija su V8 ir 510 AG jėgos agregatu.

Naujasis „Mercedes-Benz GLC Coupe“ ruošiasi konkuruoti su „BMW X4“, „Jaguar F-Pace“ ar „Porsche Macan“.

„Subaru Impreza“

Nedaug kas nustebo, kai paaiškėjo, jog Niujorke pristatyta naujos laidos „Subaru Impreza“ neatrodo taip, kaip įspūdingas jo konceptas.

Sportiško stiliaus naujos laidos „Impreza“ turi modernesnį interjerą – centrinėje konsolėje įkomponuoti du ekranai, o trečiasis yra prietaisų skyde, vairuotojui prieš akis.

Šis „Impreza“ yra pirmasis „Subaru“ modelis, kuris naudoja naują gamintojo modulinę platformą. Dėl to, lyginant su pirmtaku, 25 mm pailgėjo atstumas tarp ašių, o visas automobilio ilgis – iki 41 milimetro. Automobilis tapo 38 mm platesnis ir 10 mm žemesnis.

Žinoma, automobilis bus varomas keturiais ratais, tačiau kokie varikliai juos suks, kol kas neatskleidžiama.

Naujasis „Subaru Impreza“ neatrodo taip įspūdingai, kaip jo koncepcinis modelis.

„Audi R8 Spyder“

Niujorko automobilių parodoje „Audi“ pristatė naująjį „R8 Spyder“ modelį, kurį varo 5,2 litro atmosferinis 540 AG ir 540 Nm V10 variklis. Visa tai perduodama keturiems varomiesiems ratams per 7 laipsnių dvigubos sankabos transmisiją.

To užtenka, kad 1612 kg sveriantis vokiškas superautomobilis 100 km/h greitį pasiektų vos per 3,6 sekundės. Maksimalus greitis yra 318 km/h.

Atviro kėbulo tipo R8 stogas nusileidžia arba pakyla per 20 sek., ir tai galima daryti važiuojant iki 50 km/h greičiu.

Palyginti su pirmtaku, šis automobilis yra tvirtesnis, bet lengvesnis – atsikratė 113 kg. Gamintojas deklaruoja, kad vidutinės degalų sąnaudos yra 11,7 l 100 kilometrų. Žinoma, tai bus įmanoma tik tuomet, kai vairuotojas mieguistas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"