TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Startuoja paskutinė sostinės vakarinio aplinkkelio atkarpa

2015 07 27 15:33
Pabaigus tiesti Vilniaus vakarinį aplinkkelį kasmet sostinės biudžetas sutaupys apie 8,5 mln. eurų. Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotraukos

Pirmadienį iškilmingai pradėti Vilniaus vakarinio aplinkkelio trečiojo etapo statybos darbai - šis kelias, dabar nutrūkstantis ties sostinės Justiniškių mikrorajonu, netrukus bus sujungtas su automagistrale Vilnius-Panevėžys.

Įgyvendinant projektą, bus nutiestas arba rekonstruotas 5,4 km ilgio kelias nuo Vilniaus Ozo gatvės iki magistralinio kelio A2 Vilniaus–Panevėžys (Ukmergės g.), taip pat bus rekonstruota elektros perdavimo linija (19,64 km). Tai ilgiausia iš trijų vakarinio aplinkkelio atkarpų, kurią baigus tiesti šis sostinės aplinkkelis bus užbaigta.

Vilniaus Gedimino technikos universiteto Miestų statybos katedros docento dr.Vytautas Grigonio teigimu, įgyvendinus sostinės aplinkkelio trečiojo etapo darbus ir leidus juo eismą, šalies ir Vilniaus miesto gyventojai per pirmuosius funkcionavimo metus sutaupys 8 mln. eurų (27,6 mln. litų) dėl mažesnių laiko sąnaudų, kuro ekonomija sudarys apie 0,5 mln. (1,7 mln. litų) eurų. Dėl to sostinei šis projektas yra gyvybiškai svarbus.

Rangovai lenks laiką

Vakar Vilniaus aplinkkelio trečiojo etapo darbų pradžios šventėje dalyvavo premjeras Algirdas Butkevičius, susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, Vilniaus meras Remigijus Šimašius, vienos projekto rangovių bendrovės „Kauno tiltai“ generalinis direktorius Aldas Rusevičius. Pasak R. Šimašiaus, dabar pats svarbiausias klausimas - "kada šiuo aplinkkeliu važiuos pirmas automobilis“.

Simbolinį kelio ženklą "Vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbų pradžia" įkasė Rimantas Sinkevičius, Algirdas Butkevičius ir Remigijus Šimašius.

2015 metų kovo mėnesį Vilniaus miesto savivaldybė paskelbė Vakarinio aplinkkelio trečiojo etapo statybos konkurso nugalėtojus – bendrovę „Kauno tiltai“ kartu su „Fegda", „Lemminkainen Lietuva“, „Eurovia Lietuva“, „Tiltsta“ ir „Axis Power“. Jeigu darbai būtų buvę pradėti nedelsiant, juos planuota užbaigti 2016 metų gale. Tačiau dėl teisminių ginčų darbų pradžia vėlavo, dabar skaičiuojama, kad jie gali užtrukti metus ilgiau.

Vis dėlto „Kauno tiltų“ vadovas buvo nusiteikęs optimistiškai. „Suprantame, kaip svarbu pusės milijono gyventojų turinčiam miestui turėti šį aplinkkelį. Projektą pradėsime nuo paruošiamųjų darbų. Laukia labai dideli žemės darbai. Reikės iškasti apie milijoną kubinių metrų grunto. Pradėsime kloti pamatus viadukams, kitiems transporto statiniams. Tačiau pasivyti prarastą laiką labai sudėtinga. Ne tik technologiškai, bet gali sutrukdyti ir klimatinės sąlygos - per statybai numatytą laiką bus dvi žiemos. Bendrovės, mūsų partnerių ir visų projektą įgyvendinančių institucijų vardu patikinu, kad mums pavyks sutrumpinti projekto įgyvendinimo laiką ir 2016 metų pabaigoje galėsime džiaugtis atskiromis veikiančiomis trečiojo etapo Vakarinio aplinkkelio atkarpomis, o gal pavyks atlikti ir visus statybos darbus“, - žadėjo A. Rusevičius.

Didžiausias ir brangiausias

Premjeras, susisiekimo ministras ir Vilniaus meras įkasė simbolinį kelio ženklą "Vakarinio aplinkkelio trečiojo etapo statybų darbų pradžia. 2015 07 27". Tada pajudėjo šalia ceremonijos vietos laukusi kelių tiesimo technika.

Užbaigus statybą, Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas–Minskas–Vilnius–Klaipėda su Vilniaus–Panevėžio automagistrale ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi. Iš viso aplinkkelio statyba kainuos beveik 90 mln. eurų. Projektą planuojama 100 proc. finansuoti iš Europos Sąjungos (ES) lėšų.

Tai didžiausias ir brangiausias 2014-2020 metų ES finansinio laikotarpio automobilių kelių statybos projektas Lietuvoje.

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"