TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Su baudų balų projektu grįš pavasarį

2014 12 25 9:30
Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Vidaus reikalų ministras Saulius Skvernelis dar kartą bandys įtikinti Seimą grąžinti baudos balų sistemą.

Parlamentarams nepritarus atitinkamoms Administracinių teisės pažeidimų kodekso pataisoms, ministras per pavasario sesiją žada grįžti su patobulinto projekto pateikimu.

„Mes turime gražaus laiko iki pavasario sesijos patobulinti, tada pavasario sesijoje planuojame pateikimą“, - sakė ministras.

Jis atkreipė dėmesį, kad per Seime parlamente projektas grąžintas tik penkių balsų persvara - už balsavo 26 parlamentarai, prieš buvo trys, susilaikė 28.

„Buvo mažai Seimo narių, prieš buvo tik trys Seimo nariai, kiti susilaikė. Todėl nebuvo galima tuo metu priimti svarstyti“, - sakė S.Skvernelis. Už baudos balų sistemą grąžinančias pataisas per pateikimo procedūrą

„Pagrindinis argumentas - sėkmingai kovoti su sistemingai ir pastoviai pažeidinėjančiais eismo taisykles, nes tiems, kas turi galimybę sumokėti baudą, jie sau sėkmingai moka. Jiems neskauda dėl to, turint pakankamai geras pajamas. O už sisteminius pažeidimus reikėtų pabūti metus be vairuotojo pažymėjimo“, - argumentus už baudos balų sistemą dėstė ministras.

Tuo tarpu iniciatyvos nepalaikantis buvęs susisiekimo ministras liberalas Eligijus Masiulis sako, jog baudos balų sistema gali grąžinti korupcijas apraiškas į policijos sistemą ir neatnešti laukiamų rezultatų eismo saugumo srityje.

„Nepritariu balų sistemos atkūrimui, nes per nuolatinį kelių eismo taisyklių ir ATPK kaitaliojimą žmonės nespėja prisitaikyti ir reaguoti į besikeičiančias taisykles, o stabilumas irgi yra svarbus faktorius kalbant apie saugų eismą. Taip pat 2007 metais, kai buvo atšaukta šita tvarka, tie patys policijos vadovai kalbėjo, kad tai neturės įtakos avaringumui Lietuvoje, o kaip tik sumažins korupcijos galimybes policijoje. Kaip rodo po to ėję metai, ir atšaukus balų sistemą keletą metų iš eilės mažėjo eismo įvykių skaičius. Akivaizdu, tai parodo, kad nėra tiesioginės koreliacijos tarp saugaus eismo ir balų sistemos“, - BNS sakė E.Masiulis.

Vidaus reikalų ministerija siūlė grąžinti kaupiamąją balų sistemą už kelių eismo taisyklių pažeidimus. Pakartotinai kelių eismo taisykles pažeidinėjantys asmenys, kurie per vienerius metus surinktų dešimt ar daugiau balų, būtų netekę teisės vairuoti transporto priemonės nuo devynių mėnesių iki vienerių metų.

Baudos balų sistema, kai per metus už padarytus pažeidimus surinkus dešimt baudos balų būdavo atimama teisė vairuoti automobilį 12 mėnesių, galiojo iki 2008 metų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"