TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Su naujos laidos "Audi A4" - rečiau į degalines

2015 06 30 9:00
Galingiausio naujos laidos "Audi A4" ratus varys 272 AG motoras. Gamintojo nuotrauka

Šį rudenį į gatves išriedėsiantis naujos laidos „Audi A4“ sedanas ir „A4 Avant“ universalas žada vairuotojus apžavėti neprilygstama dizaino ir technologijų harmonija.

Pasak Vokietijos bendrovės pranešimo žiniasklaidai, praeivių žvilgsnį neabejotinai patrauks atpažįstamo silueto, tačiau daug aptakesnių formų naujojo "Audi A4" kėbulas, aplinkosaugos organizacijų atstovams turėtų patikti tai, kad naujoji mašina pastebimai mažiau teršia aplinką anglies dvideginiu, o išaugęs automobilio energetinis efektyvumas ir menkesnės nei pirmtako degalų sąnaudos vairuotojams suteiks progą rečiau lankytis degalinėse.

Technologijos: išmanu ir funkcionalu

Naujasis „Audi A4“ ir „A4 Avant“ yra žemesnis, platesnis ir masyvesnis už savo pirmtakus. 4,73 m ilgio ir 2,82 m pločio kėbulas stebina iki šiol nematytu aptakumu - sedano A4 aerodinaminis koeficientas sumažėjo net iki 0,23, o nuo jo nedaug atsilieka ir universalas. Pločio ir žemumo pojūtį dar labiau sustiprina priekyje ir galinėje dalyje pritaikytas vidurio linijos elementas – retas projektavimo sprendimas šiuolaikinėje kėbulų gamyboje.

Dar vienas įdomus priekinės automobilio dalies akcentas - papildomai montuojami naujoviški LED arba „Matrix LED“ (pastarieji – su dinamine posūkio indikacijos funkcija) žibintai, puošiantys net ir stovintį automobilį, kai jie yra išjungti. Šviesdami jie suformuoja labai ilgą, šviesų ir saugų šviesos srautą, paversdami LED technologiją dar vienu firminiu markės ženklo elementu.

Naujojo „Audi A4“ konstrukcijoje gausu ir kitų naujausių technologijų. Bene įdomiausi jų yra iš koncepcinių modelių ir aukščiausios klasės limuzinų perimtas „Audi virtual cockpit“ skaitmeninis rodmenų skydas, „Audi MMI“ borto kompiuterio sąsaja, prie lubų tvirtinamas pagalbinis ekranėlis, daug naujų vairuotojams skirtų „Audi connect“ interneto paslaugų maksimalų junglumą užtikrinanti išmaniojo telefono jungtis, specialus išmaniųjų telefonų skyrelis su įkrovimo funkcija, prabangi „Bang & Olufsen“ garso sistema su erdvinio garso atkūrimo galimybe. Pirmą kartą „Audi A4“ šeimynoje pritaikyta ir prieigos prie automobilio be raktelio sistema.

Galingi, bet taupūs

Vokietijoje siūlomų "Audi A4" arba "A4 Avant" variklių gamoje - 7 visiškai nauji varikliai: trys benzininiai TFSI ir 4 dyzeliniai TDI. Kitose Europos šalyse variklių gama bus panaši, o vėliau, tikėtina, ji bus dar platesnė. Didžiausias variklių pasiekiamas galingumas svyruoja nuo 150 AG iki 272 AG.

Nors, lyginant su pirmtakais, naujųjų variklių galia išaugo, vidutinės degalų sąnaudos, gamintojo teigimu, sumažėjo net iki 21proc. Prie to neabejotinai prisideda ir iki 120 kg sumenkęs "Audi A4" svoris.

Naujos laidos vokiški prabangūs automobiliai mažiau teršia ir aplinką. Pavyzdžiui, "A4 2.0 TDI ultra" sedanas 100 km kelio sunaudoja tik 3,7 l dyzelino, o į aplinką išmeta tik 95 g/ km CO2. Toks pat "A4 Avant" universalas sudegina atitinkamai 3,8 l dyzelino, o į aplinką išmeta 99 g/km CO2.

Visi varikliai pasižymi, pasak "Audi" gamintojo, "nepriekaištinga galia, aukštu energiniu efektyvumu ir neprilygstamai sklandžia eiga". Pageidaujantiems daugiau sportiškumo vairuojant gamintojas siūlo rinktis A4 su 6 cilindrų 3 l darbinio tūrio TDI varikliu.

"Audi" žada, kad šiek tiek vėliau "Audi A4" variklių šeimyną papildys ir suspaustomis gamtinėmis arba sintetinėmis dujomis varomi 190 AG pajėgumo "g-tron" ir įvairių konstrukcijų įkraunami hibridai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"