TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Sūnaus gyvybė įvertinta milijonais

Ar "Mitsubishi Montero Sport" saugos diržai išties saugūs?
LŽ archyvo nuotrauka

Japonų autokoncernas "Mitsubishi" pagal JAV Palm Byčo miesto (Florida) prisiekusiųjų teismo sprendimą privalo išmokėti per autokatastrofą žuvusio vaikino tėvams 11 mln. dolerių. Nors ši astronominė suma perpus mažesnė už nurodytą ieškinyje, ji vis tiek netenkina automobilių gamintojo atstovų. Kompanija įsitikinusi, jog vairuotojo mirtį lėmė ne gamyklinis defektas, o vairavimo stilius.

Vis dėlto prisiekusieji sutiko su tėvų motyvais, kad avarijos priežastis - saugos diržo ir vairuotojo sėdynės defektai. Anot dienraščio "Daily Business Review", 25 metų Johnas Scottas nesuvaldė automobilio važiuodamas dideliu greičiu. Mašina kelis kartus vertėsi, o pats vairuotojas išlėkė pro duris ir žuvo. Vaikino tėvai nusprendė, kad sūnus žuvo dėl visureigio saugos diržo defekto, nes šis įtaisas deramai nestabilizavo vairuotojo kūno ir dėl to galiausiai įvyko tragedija. Iš "Mitsubishi" koncerno jie pareikalavo 26 mln. dolerių moralinei žalai atlyginti. Teismas ieškinį patenkino, tik sumažino sumą. Taigi kiekvienas iš tėvų gaus po 5 mln. dolerių moralinei žalai atlyginti, dar po 890 tūkst. dolerių kaip lėšas, kurias uždirbtų sūnus per likusį savo gyvenimą, ir po 42,3 tūkst. dolerių atlyginti nuostolius, patirtus ligoninėje bei laidojant vaikiną.

Pasak J.Scotto tėvo, jis patenkintas sprendimu ir įsitikinęs, kad "Mitsubishi Motors" privalo įspėti visus "Montero Sport" modelio savininkus apie šį pavojingą defektą. Tačiau automobilių gamintojai nesutinka su tokiu teismo sprendimu ir ketina teikti apeliaciją. Anot koncerno atstovų, vairuotojo mirties priežastis buvo nesaugus greitis, o ne "kažkoks defektas".

Kaip savo teiginio įrodymą "Mitsubishi" konstruktoriai pateikia argumentą, kad speciali saugos diržo kompensacinė siūlė, skirta būtent rimtos avarijos atvejui, dėl didžiulės inercijos buvo suplyšusi. Tai esą įrodo, jog krūvis diržui buvo pernelyg didelis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"