TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Švedija pereina prie elektrinių autobusų

2015 06 19 12:05
Organizatorių nuotrauka

Geteborge jau rieda pirmieji elektriniai autobusai. Tai jau antrasis Švedijos miestas, kuriame elektrobusai keičia įprastas dyzelinu varomas viešojo transporto priemones. 

Iš viso devynių kilometrų maršrutu važinėja trys elektrobusai ir septyni hibridiniai autobusai, kuriems įkrovimo sistemą įrengė technologijų bendrovė „Siemens“. Pasak gamintojų, elektrobusai suvartoja apie 80 proc. mažiau energijos nei tradiciniai autobusai.

„Geteborge paleisti elektrobusai atskleidžia nuolat tobulėjančias technologijas ir augančias galimybes. Anksčiau įkrovimo sistemas įrengdavome ant specialaus stulpo, o šįkart pakrovimo įrenginys buvo įrengtas ant lubų pastato viduje“, – teigia „Siemens“ Miesto transporto departamento vadovė Sandra Gott-Karlbauer.

Autobusai į aplinką visiškai neišskiria anglies dioksido, o tyliai dirbantis variklis keleiviams užtikrina malonesnę kelionę.

Geteborgo miestui elektrobusus pagamino Švedijos transporto priemonių gamintojas „Volvo“. Elektrinio transporto srityje „Siemens“ kartu su „Volvo“ dirba nuo 2012 metų, kuomet abi įmonės pasirašė sutartį dėl pilnai elektrinių autobusų traukos sistemų tiekimo. Pagal sutartį, „Volvo“ tiekia elektrinius ir hibridinius autobusus, tuo tarpu „Siemens“ gamina ir įdiegia didelės galios įkrovimo stotis. Stočių galia siekia iki 450 kW.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"