TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

T.Parkeris tapo "Koleos" ambasadoriumi

2013 08 30 14:32
T.Parkeris: Jei galėsiu įkvėpti žmones išbandyti „Renault Koleos“, tai bus puikus mūsų partnerystės rezultatas. Gamintojo nuotrauka

Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ paskelbė tarptautinėje automobilių parodoje Čengdu (Kinija susitarusi su Amerikos nacionalinės krepšinio lygos (NBA) ir Prancūzijos rinktinės žvaigžde Toniu Parkeriu dėl „pasaulinio masto partnerystės“. Dvejus metus dukart NBA čempionas bus naujojo „Renault Koleos“ veidu.

Trisdešimt vienerių metų T.Parkeris tapo pirmuoju Prancūzijos krepšininku, iškovojusiu NBA čempiono titulą. Sportininko, kuris šiuo metu yra savo karjeros viršūnėje, pasiekimų sąrašas – įspūdingas. Neseniai vykusios „Repucom“ apklausos rezultatai rodo, kad apie T.Parkerį yra girdėję pusė Kinijos gyventojų. TP – taip sportininką paprastai vadina visame pasaulyje – garsus ne tik savo sportiniu talentu, bet ir aktyvia labdaringa veikla.

Pasak „Renault“ pranešimo žiniasklaidai, krepšinio žvaigždė, kurio tėvas yra amerikietis, o motina – olandė, tačiau gyvena Prancūzijoje, yra pasaulinis „prancūziško atspalvio“ simbolis, įkūnijantis sėkmę, kovingą dvasią ir eleganciją. „Vargu ar visame Žemės rutulyje „Renault“ pavyktų surasti geresnį naujojo „Renault Koleos“ ambasadorių“, - teigiama pranešime.

Pats T.Parkeris naująją partnerystę komentavo šitaip: „Tikiuosi, kad sugebėsiu prisidėti prie „Renault“ prekės ženklo žinomumo ir įvaizdžio stiprinimo visame pasaulyje. Jei galėsiu įkvėpti žmones išbandyti „Renault Koleos“, tai bus puikus mūsų partnerystės rezultatas. Didžiuojuosi, kad esu komandoje su „Renault“. Mums būdingos vienodos vertybės, ypač meilė paprastiems dalykams, prieinamumas ir atsakomybės jausmas pačių įvairiausių prekės ženklo gerbėjų atžvilgiu.“

Krepšininkas prisipažino remiąs „Renault“ pasiryžimą žengti ir į elektromobilių rinką. „Tai – mūsų ateitis“, - sakė jau po kelių dienų Europos krepšinio čempionate Slovėnijoje į pergalių kelią vesiantis Prancūzijos rinktinės lyderis.

Manais į dalyvavimą reklaminėje „Koleos“ kompanijoje Prancūzijos automobilių gamintoja įsipareigojo teikti paramą „Tony Parkerio stovykloms“, t.y. krepšinio stovykloms, suteikiančioms galimybę jaunimui tobulinti žaidimo meistriškumą bei susitikti su savo dievaičiu, visada artimu tai šaliai, kurioje užaugo. Be to, „Renault“ rems ir „Par Cœur Gala“, kuriuo siekiama pritraukti lėšas įvairiausiems labdaros projektams.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"