TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Taksi įmonės vadovas: jei žmonės važinėtų ne po vieną – iškviesti taksi būtų lengviau

2015 02 24 10:36
Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Daugelis vilniečių susitaikė su mintimi, kad išsikviesti taksi savaitalgalio naktį – misija neįmanoma.  Kalbintas vienos taksi bendrovės vadovas sako, kad tokia situacija susiklostė dėl kelių priežaščių – didelio klientų aktyvumo savaitgaliais bei įpročio važiuoti taksi automobiliu po vieną.

Klientų skaičius savaitgalį – penkis kartus didesnis

Automobilių nuoma besiverčiančios bendrovės „Kabrioletas“ direktorius Andrėjus Skinderis sako, kad Lietuvoje nėra įprasta naudotis taksi paslaugomis paprastomis dienomis, tačiau savaitgalį tai tampa vienintele transporto priemone.

„Paprastomis dienomis iškvietimų skaičius yra gana nedidelis, lyginant su savaitgalį gaunamais iškvietimais, jis skiriasi 5 – 6 kartus. Tokia situacija yra dėl to, nes žmonės dar nėra įpratę vykti į darbą taksi automobiliu. Daugeliui atrodo, kad tai yra brangu, tačiau jeigu vyksta 3 – 4 žmonės – tai kelionei išleidžiama tiek pat, kiek keliaujantvisuomeniniu transportu“, - žurnalistams sakė A. Skinderis.

Įmonės vadovas priduria, kad naktimis išsikviesti taksi būtų lengviau, jeigu klientai sutiktų, kad automobiliu važiuotų ne tik vienas žmogus.

„Mūsų įmonė atliko tyrimą ir nustatėme, kad beveik 45 proc. mūsų klientų važiuoja vieni, tai yra iš keturių laisvų keleivių sėdynių yra užimama viena. Galiu pasakyti, kad tokia kelionė yra neefektyvi tiek klientui, tiek ir taksi vairuotojui: Vilniuje klientų naktį būna daug, todėl vairuotojai turi grįžti tiek pat kartų į centrą, o žmonių išvežiojama mažiau“, - kalbėjo automobilių nuomos įmonės „Kabrioletas“ direktorius.

Taksi užsienyje – ne prabanga, bet alternatyva

A.Skinderio teigimu, užsienyje taksi paslauga nėra laikoma prabanga, tai greičiau alternatyva kitoms transporto priemonėms.

„Vilnius nuo kitų didžiųjų Europos sostinių skiriasi ne taksi kainomis,lyginant pagal perkamąją galią, bet požiūriu. Mes dar nesame įpratę skaičiuoti savo laiko, jo vertinti, taip pat pamirštame, kad nuosavo automobilio sanaudos nėra tik kuras, tai yra ir jo priežiūra, detalių keitimas, todėl kelionė kiekvieną rytą nuo Justiniškių iki centro Jums kainuoja ne 2 eurus, bet 3 ar 4, nes reikia įskaičiuoti viską“, - sakė „Kabrioletas“ vadovas.

A.Skinderis siūlo vilniečiams atkreipti dėmesį kiek žmonių būna viename automobilyje rytinių ar vakarinių spūsčių metu..

„Pagrindinė „kamsčių“ problema yra ne šviesaforai ar keliai, didžiausia problema esame mes, nes daugelis žmonių vairuoja asmeninius automobilius, nėra linkę kooperuotis kartu su kaimynais, bendradarbiaisi. Jeigu kas rytą kiekvienas vilnietis paimtų savo kaimyną, arba bendradarbiai į namus vyktų kartu vienu taksi automobiliu, tai būtų ir greičiau ir pigiau negu dabar“, - įžvalgomis dalinosi A. Skinderis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"