TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Testas: suaugęs maištautojas

2012 04 11 8:26

Anksčiau buvęs mažas ir paprastas "Honda Civic" sulig kiekviena karta vis auga ir įgauna solidumo. Devintosios kartos automobilis nė kiek nebeprimena lietuvių pamėgtų jo pirmtakų.

Daug metų civikas buvo laikomas kompaktišku, jaunimui skirtu automobiliu, kol "Honda" kardinaliai jį pakeitė ir 2006-aisiais pristatė aštuntosios kartos modelį. Naujasis automobilis išsiskyrė futuristine išore, gerokai prabangesne komplektacija ir solidesniu važiavimu kelyje. Atėjus laikui pristatyti devintosios kartos "Civic", gamintojas, matyt, nusprendė išsisukti saugiu ėjimu ir nebesistengė sukelti naujos revoliucijos. Ankstesnis modelis buvo labai gerai perkamas, tačiau šįmet jam būtų suėję jau septyneri metai, todėl "Honda" privalėjo atnaujinti automobilį.

Naujasis "Civic" pakeistas minimaliai, nors gamintojas tvirtina, kad tai nėra vien modelio atnaujinimas. Automobilio dydis liko toks pat, bet dėl pakoreguoto salono dizaino, pasiaurintų užpakalinių langų rėmų, žemiau nuleisto bagažinės stiklo ir panoraminio stogo mašina atrodo didesnė. Labiausiai pakeistas jos užpakalinės dalies dizainas. Naujas buferis turėtų dar labiau sumažinti ir taip aptakaus automobilio pasipriešinimą orui. Aštresnių formų užpakaliniai žibintai padeda atskirti modelį nuo pirmtako. Salono medžiagos gana kokybiškos, o priekinės sėdynės, kaip pasirodė, yra vienos patogiausių ne vien tarp kompaktinės klasės automobilių. Užpakalinės sėdynės papildytos įdomia nauja funkcija - jos atverčiamos dviem kryptimis. Galima atlenkti ne tik atlošą, bet ir sėdimąją dalį, taip salone atsiranda vietos gana aukštam kroviniui.

Gausi komforto ir saugumo įranga priartina "Civic" prie didesnio modelio "Accord", tik prietaisų skydelį ir navigaciją geriausia reguliuoti stabtelėjus, nes dėl daugybės funkcijų ir mažų mygtukų važiuojant tai daryti gana sudėtinga.

1,8 litro 140 AG galios benzininis variklis buvo montuojamas jau ankstesnės kartos automobilyje. Tokios galios visiškai pakanka kasdieniam važiavimui, tačiau šiuo varikliu varomo automobilio, kuriam šiek tiek patobulinta važiuoklė, nebegalima vadinti sportišku. Jo važiuoklė tebėra viena tvirčiausių tarp kompaktinės klasės modelių, bet prie prabangesnių varžovų besišliejantis civikas labiau tinka patogumo ir stiliaus ieškantiems žmonėms, o ne tiems, kurie jaučia nostalgiją sportiniams zvimbiantiems hečbekams.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"