TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Tiesioginiai skrydžiai suteikia vilties

2009 04 01 0:00
Pirmuoju "Brussels Airlines" oro linijų lėktuvu į Vilnių atskrido gausi Belgijos verslininkų ir politikų delegaciją, vadovaujama Briuselio vicemero F.Kloses.
Nuotrauka: © "Lietuvos žinios"

Lietuvos gyventojai, turintys tarnybinių ar verslo reikalų Belgijos sostinėje gali lengviau atsipūsti. Belgijos oro linijų kompanijos "Brussels Airlines" lėktuvai nuo šiol tarp Briuselio ir Vilniaus keleivius skraidins keturis kartus per savaitę.

"Brussels Airlines" skrydžių bendrovės vadovas Bernardas Gustinas pripažino, kad popietinis reisų laikas tarnybines keliones planuojantiems keleiviams nėra parankus. Tačiau patikino, kad reisų laiko korekcijos - tik laiko klausimas.

Skrydžių laiką koreguos.

Pirmiausia belgų bendrovė sieks, kad reisai į Vilnių taptų pelningi ir kad galima būtų juos įtraukti į prioritetinių skrydžių sąrašą. Tam numatomos įvairios klientų pritraukimo ir lojalumo programos. "Jei lėktuve bus užpildyta bent 70-75 proc. vietų, mes šį tikslą būsime pasiekę. O nuo rudens galėsime koreguoti ir skrydžių laiką", - tikino belgų oro linijų bendrovės vadovas.

Iš pradžių skrydžiai bus vykdomi orlaiviais "AVRO 85", kuriuose telpa 82-97 keleiviai. Pasak "Brussels Airlines" viceprezidento komunikacijai Geerto Scioto, lėktuve įrengtos dviejų rūšių ekonominės klasės ir verslo klasės vietos. Čia galės skristi ir tie, kurie nori sutaupyti ir tie, kuriems reikalingas komfortas. "Brussels Airlines" ryšių su visuomene specialistas sakė, kad šis skrydis rekomenduojamas ir Belgijos gyventojams, kurie ketina savaitgalį praleisti Vilniuje. Oficialiame bendrovės pranešime minima, jog Lietuva - viena sparčiausiai besivystančių Europos valstybių. Taip pat rašoma, kad Vilnius paskelbtas Europos kultūros sostine.

Patogus keliaujantiems toliau

Belgų bendrovės atstovas sakė, kad reisas Briuselis-Vilnius-Briuselis svarbus ir tiems, kurie keltina keliauti toliau už Belgijos sostinės ribų. "Brussels Airlines" lėktuvai keleivius gali nuskraidinti į daugelį Europos bei kitų kontinentų šalių, o tokie miestai kaip Paryžius ir Amsterdamas iš Briuselio pasiekiami greitaisiais traukiniais maždaug per valandą. "Mes džiaugiamės galėdami padėti žmonėms, norintiems pasiekti abiejų mūsų valstybių sostines. Suprantame ką reiškia neturėti savos nacionalinės oro linijų bendrovės, nes tokia situacija buvo nutikusi ir Belgijoje", - tikino G.Sciotas.

Pirmasis Belgijos Karalystės oro linijų lėktuvas į Lietuvos sostinę atskraidino gausią Briuselio verslininkų ir politikų delegaciją, vadovaujamą Karalystės sostinės vicemero Philippe Close. Delegacijos vadovas sakė, kad Vilnius, kaip dabartinė Europos kultūros sostinė, privalo turėti patikimą susisiekimą oro linijomis su pagrindiniais Europos Sąjungos valstybių miestais. Anot jo, atnaujinti tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Briuselį leis keleiviams patogiai tęsti keliones norimais oro susisiekimo maršrutais.

Vyksta derybos dėl naujų reisų

Pasak Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) generalinio direktoriaus Tomo Vaišvilos, nuo gegužės iš Vilniaus jau bus galima skristi į Amsterdamą bei Paryžių. Artimiausiu metu taip pat ketinama atnaujinti skrydžius į Didžiosios Britanijos sostinę. Tai visuomet buvo vienas populiariausių Lietuvos gyventojų kelionės taškų. Šiuo metu lietuviai į Londoną, Airijos sostinę Dubliną bei kitus salų miestus skraido iš Kauno arba per Rygą.

Vilniaus oro uosto naujasis vadovas T.Vaišvila tikino, jog šiuo metu vyksta derybos ir su keliomis Europos skrydžių bendrovėmis dėl reisų į kelias Europos sostines. Naujuosius skrydžių maršrutus Vilniaus oro uostas ketina suderinti su Susisiekimo ministerija. "Užsienio skrydžių bendrovės nesutiks dirbti Vilniuje tik vieną ar du sezonus. Jie nori čia susikurti techninę bazę, steigti savo biurus. Reikia mažiausiai metų įdirbio, kad reisai taptų pelningi. Bazių kūrimas ir parama užsienio skrydžių bendrovėms yra ilgalaikio bendradarbiavimo dalykas", - sako Vilniaus oro uosto vadovas.

Naujas tvarkaraštis - kuklesnis

Nuo kovo 29 dienos TVOU įsigaliojo vasaros reguliarių skrydžių tvarkaraštis. Nors jis gerokai kuklesnis, nei praėjusiais metais, tačiau vis dėlto leis Vilniui, Europos kultūros sostinės bei Lietuvos vardo tūkstantmečio minėjimo renginių metu sulaukti daugiau svečių ir turistų iš užsienio, o drauge ir atsikratyti Europos užkampio įvaizdžio. Nuo šio pavasario trylika oro bendrovių reguliariai skraidins keleivius iš Vilniaus tarptautiniais maršrutais į 16 Europos miestų. Be jau paminėtos Belgijos oro linijų bendrovės "Brussels Airlines" skrydžių į Briuselį, Rusijos oro bendrovė "Aeroflot" pradeda reisus į Maskvos Šeremetjevo oro uostą: iš pradžių Rusijos oro bendrovės reisai vyks 3 kartus per savaitę (trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais), o nuo birželio 1-osios "Aeroflot" į Maskvą keleivius skraidins ir pirmadieniais. "Air Baltic" pradės tiesioginius skrydžius į Vokietijos ir Italijos didmiesčius. Šios bendrovės lėktuvai maršrutu Vilnius-Miunchenas-Vilnius skris 4 kartus per savaitę (pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais), maršrutu Milanas-Vilnius-Milanas - 2 kartus per savaitę (ketvirtadieniais ir šeštadieniais), o nuo birželio 2-osios - ir antradieniais. Norvegijos oro linijų bendrovė "Norwegian Air Shuttle" skraidins į Norvegijos sostinę Oslą 2 kartus per savaitę (antradieniais ir ketvirtadieniais), o nuo birželio 4-osios - ir šeštadieniais. "Nuo tada, kai buvau paskirtas vadovauti Vilniaus oro uostui, mėnesį praleidau bendraudamas su tarptautinių oro susisiekimo bendrovių vadovais, - sakė TVOU generalinis direktorius. - Oro susisiekimą, kaip ir kitas verslo sritis, skaudžiai palietė pasaulinė ekonomikos krizė - skrydžių sumažėjo ne tik iš Vilniaus, bet ir iš visų kitų pasaulio oro uostų. Drauge labai išaugo oro uostų konkurencija siekiant prisivilioti oro bendroves. Gaila, bet Vilnių kaimyniniai oro uostai (Ryga ir Varšuva) šiuo aspektu pradėjo lenkti jau prieš kelerius metus. Pavyzdžiui, Rygos oro uostas iš esmės pakeitė kainodarą 2003-aisiais, o mes tai padarėme visai neseniai." Pasak T.Vaišvilos, atkurti susisiekimą su pagrindiniais Europos miestais yra įmanoma. Tam reikia būti patiems geriausiems regione - ne tik kainomis, bet ir paslaugų kokybe, lankstumu, požiūriu į skrydžių saugumą, servisą. "Tačiau siekiant išlaikyti atkurtas susisiekimo kryptis, reikia visų - valstybės struktūrų, turizmo, verslo atstovų - pastangų. Oro bendrovės noriai vykdo skrydžius tik tada, kai yra norinčiųjų skraidyti į abi maršruto puses",- pabrėžė Vilniaus oro uosto vadovas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"