TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Tinkamai pripūstos padangos – jutiklių rūpestis

2016 04 04 6:00
Slėgį telematine sistema aprūpinto vilkiko padangose galima stebėti ir nuotoliniu būdu. Gamintojo nuotrauka

Padangų gamintojo „Continental“ su sunkvežimiais atlikti bandymai atskleidė, jog jei sunkvežimio padangose slėgis yra penktadaliu mažesnis nei rekomenduojamas (slėgis varančiosios ašies vilkiko padangose, priklausomai nuo gamintojo, siekia 8,5–9,5 atmosferų), degalų sąnaudos 100 kilometrų padidėja 0,7 litro.

Sprendimą, kuris iškart informuotų apie padangoje kritusį slėgį, pasiūlė Šveicarijos telematinės įrangos tiekėjas „LOSTnFOUND“, kurio inžinieriai integravo „Continental“ padangų slėgio matavimo įrangą „ContiPressureCheck“ į kompanijos naudojamą telematinę sistemą. Bendradarbiaujant abiems įmonėms, jutiklių matuojamas padangų slėgis ir temperatūra realiuoju laiku rodomi telematinės sistemos aplinkoje. Šie duomenys siunčiami naudojant mobilaus interneto tinklą ir gali būti rodomi mobiliuosiuose įrenginiuose.

„Integravus „ContiPressureCheck“ įrangos siunčiamus duomenis į „LOSTnFOUND“ telematinės sistemos aplinką, realiuoju laiku stebime padangų slėgį. Tai savo ruožtu užtikrina, kad tiek vairuotojas, tiek ir parko administratorius visada žino, koks yra padangų slėgis ir šie duomenys itin palengvina padangų priežiūrą. Taip pat jei parodymai skiriasi nuo nustatytos normos, sistema iš karto siunčia perspėjimą elektroniniu laišku arba mobiliąja žinute, tad galima laiku imtis reikiamų priemonių atstatyti slėgį padangose ir tai padeda išvengti papildomų išlaidų bei brangiai kainuojančių prastovų,“ – pažymėjo „ContiPressureCheck“ projekto vadovas Hartwigas Kuhnas.

„ContiPressureCheck“ sistema jutiklių, esančių padangose, pagalba matuoja jose esantį slėgį, taip užtikrinant tinkamą padangos oro slėgį, kuris sumažina pasipriešinimą riedėjimui ir padangų dilimą, taip pat prailgina tarnavimo laiką su galimybe restauruoti ir tausoja aplinką bei didina saugumą.

„Bandymų mūsų poligone metu nustatėme, kad jei padangose slėgis yra 2 atmosferomis mažesnis, degalų sąnaudos 100 kilometrų padidėja 0,7 litro, taip pat itin sumažėja padangos rida. O mūsų vertinimu didelė dalis sunkvežimių keliuose važinėja su vidutiniškai 12 proc. per mažu padangų slėgiu padangose,“ – apibendrino Hartwigas Kuhnas.

Parengė Tomas Fedaravičius

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"