Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Top 10 brangiausių 2017 metų automobilių

 
technologijops.lt nuotraukos

Šiuolaikinių superautomobilių būrys sparčiai gausėja. Konkurencija dėl brangiausio pasaulyje automobilio vardo aštrėja. Pateikiame jūsų dėmesiui 2016–2017 metų brangiausių automobilių dešimtuką.

10. Koenigsegg Regera – 1,9 mln dolerių

Įžūlus Koenigsegg Regera hibridas visgi tapo serijiniu. Tai biturbo V8 5,0 litrų darbino tūrio, 1100 a.g. variklis, papildytas trimis elektros motorais – du ant galinės ašies ir vienas ant alkūninio veleno. 800 voltų baterijų komplektas sveria vos 90 kg. Bendra Regera galia – 1500 a.g., tad kelyje automobilis turi ką parodyti: 100 km/h per 2,8 s, du šimtai – per 6,6 s, iki 300 km/h per 10,9 s, o 400 km/h greičio teks luktelėti 20 sekundžių, bet tikrai nenuobodžiausite.

9. Ferrari LaFerrari Aperta – 2,2 mln dolerių

Ferrari LaFerrari Aperta – irgi hibridinė jėgainė, bendra galia – 963 a.g. 6,2 litrų V12 variklio, talpinančio 800 „arklių“ ir elektrinio 163 a.g. galią žaboja 7-diapazonų robotizuota transmisija.

Iš vietos iki šimto LaFerrari Aperta įsibėgėja kiek greičiau nei per tris sekundes, nuo 0 iki 200 km/h – 7,1 s, o maksimalus greitis – iki 350 kilometrų per valandą.

8. McLaren P1 GTR – 2,59 mln dolerių

McLaren P1 GTR turi 1000 a.g. hibridinę jėgainę (3,8 litrų V8 twin-turbo išvysto 800 a.g., o elektros motoras iki apvalaus skaičiaus prideda dar 200 a.g.).

7. Bugatti Chiron – 2,6 mln dolerių

Kitaip, nei pagrindiniai konkurentai (McLaren P1, LaFerrari ir Porsche 918), naudoja tik įprastinį kurą. Variklis – 8 litrų W16, transmisija – 7 pakopų su dviem sankabomis. Chiron galia 1500 a.g. Važiuodamas maksimaliu greičiu, Chiron 100 litrų baką išsrebia per 9 minutes (Veyron – per 12 minučių). Maksimalus greitis apribotas iki 420 km/h, 5 km/h daugiau, nei Bugatti Veyron.

Bugatti Chiron iki 100 km/h įsibėgėja per 2,5 s, iki 200 km/h – per 6,5, o iki 300 km/h per 13,6.

6. Pagani Huayra BC – 2,8 mln dolerių

Dviduris Pagani Huayra BC turi 6 litrų V12 variklį iš Mercedes-AMG, suteikiantį 799,4 a.g. Huayra BC sumontuota naujos kartos septynių pakopų robotizuota pavarų dėžė. Ji 40% lengvesnė ir pavaras perjungia dvigubai greičiau (per 75 ms). Maksimalus greitis 370 km/h. Įsibėgėja iki 100 km/h per 2,7 s.

5. Ferrari Pininfarina Sergio – 3 mln dolerių

Pininfarina Sergio formos nestandartinės, visiškai nėra priekinio stiklo, tačiau nesijaudinkite, tiksliai suderinta aerodinamika oro srautus nukreipia virš galvos. Be to, mašinos komplekte yra ir stilingi šalmai. Gamintojas pateikia tokias charakteristikas: nuo 0 iki 100 km/h – 3,4 s, maksimalus greitis – 320 km/h.

4. Aston Martin Valkyrie – 3 mln dolerių

Aston Martin Valkyrie turi 6,5 litrų darbinio tūrio variklį, V-12 su įpūtimu, pritaikytą Cosworth rėmui. Bendra galia – 1000 arklio galių.

3. Lamborghini Veneno Roadster – 3,3 mln dolerių

„Aventadoriškas“ variklis – 6,5 litrų V12, – standartiškai turi 700 arklių, Veneno į šią kaimenę padidino iki 740. Italai pabūrė prie įpurškimo, pakėlė apsukų ribotuvo kartelę ir visai išlaisvino išmetimo sistemą. 1490 kg „sausos masės“ (parengtas sveria 1580 kg) automobiliui taip užtikrina aukštutinių atmosferos sluoksnių dinamiką. Juk 2,9 sekundės iki šimto pakankamai gerai, ar ne?

2. Lykan HyperSport – 3,4 mln dolerių

Gamykliniuose bandymuose automobilis pademonstravo 770 a.g. (7100 aps/min), 960 Nm sukimo momentą (4000 aps/min), maksimalų 385 km/h greitį, įsibėgėjimą 0–100 km/h per 2,8 sek.

1. McLaren P1 LM – 3,7 mln dolerių

Neseniai trekui pritaikytas elektrinis Nio EP9 tapo greičiausiai (6:45.90) Niuburgringą įveiksiu serijiniu automobiliu. Dabar iš hibridų pasaulio atėjo atsakymas: McLaren P1 LM Žaliajame pragare užtruko trumpiau – 6:43.22. Šios versijos McLareną vadinti serij

iniu galime gan santykinai, kaip ir EP9: jų pagaminta 6 ir 16 egzempliorių atitinkamai. Užtat P1 LM – kelių automobilis.

Gamykliniuose bandymuose mašina parodė 770 a.g. (7 100 aps/min), sukimo momentas 960 Nm (4000 aps/min), maksimalus greitis 385 km/h, 0–100 km/h įsibėgėja per 2,8 sek.

0. Rolls-Royce Sweptail – 12,8 mln dolerių

Nors šis automobilis yra toks vienintelis, jis teisėtai užima šiuolaikinių automobilių lyderio pagal brangumą poziciją.

Kaip pagrindas panaudotas jau egzistuojantis automobilis – liukso klasės Rolls-Royce Phantom Coupe su V12 varikliu (6,75 l.). Kliento prašymu į projektą įtraukti iš karto kelių garsių praeities automobilių bruožai – Phantom I Round Door 1925 m., Phantom II Streamline Saloon 1934 m., Gurney Nutting Phantom II Two Door Light Saloon 1934 m. ir Park Ward 20/25 Limousine Coupe 1934 m. Kaip pranešama, užsakovas aktyviai dalyvavo projekto kūrime – atvažiuodavo į gamyklą ir bendravo su Rolls-Royce vyriausiuoju dizaineriu Giles Taylor.

mustget.ru

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"