TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

TOP 7: geidžiamiausi 2015-ųjų automobiliai

2015 01 05 8:41
„BMW 2-Series Active Tourer“ „Scanpix“ nuotrauka

Neabejotina, kad šie metai į trasą pažers intriguojančių naujų modelių bei modernių inžinerinių netikėtumų. Dauguma jų bus atskleista Frankfurte, Paryžiuje, Ženevoje, Detroite ir Pekine vyksiančiose didžiosiose tarptautinėse automobilių parodose.

Belaukiant būsimų naujienų, ne mažiau įdomu pažvelgti, kokie modeliai 2015 m. ves į priekį pernai po krizės pagaliau atsigavusias Europos ir, be abejo, beveik penktadaliu augusią Lietuvos rinkas. Vienas iš tiksliausiai veikiančių ir autoritetingiausių pranašų – Europos metų automobilio rinkimai, kurių nugalėtojas kovą bus paskelbtas Ženevos autosalone. Į Europos metų automobilio 2015 karūną šiemet pretenduoja septyni modeliai:

1. „BMW 2-Series Active Tourer“. Tai pirmasis priekiniais ratais varomas BMW premium klasės kompaktinis vienatūris. Naujasis modelis debiutuvo su ekonomiškais trijų cilindrų benzininiais bei dyzeliniais varikliais. Gamintojas pažymi, kad „BMW 2 Series Active Tourer“ vairuotojas ir keleiviai sėdi aukščiau ir virš galvų turi daugiau erdvės nei sedane. „Active Tourer“ ekipažas savo daiktus gali susikrauti į 468 litrų talpos bagažinę, kuri nulenkus užpakalines sėdynes išsiplečia iki 1510 litrų. Naujasis priekiniais ratais varomas vienatūris spalį atkeliavo ir į BMW atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ saloną.

2. „Citroen C4 Cactus“. Kaip alternatyvą kompaktiniams sedanams naująjį hečbeką pasiūlęs „Citroen“ patraukė ne tik frankofilų dėmesį. Pasak gamintojo, „C4 Cactus“ kloja pagrindus „naujai automobilių - dizaino, komforto, naudingų technologijų – perspektyvai“, o jo kaina bus Lietuvoje prasideda nuo 13 800 eurų. Tarp naujausių į kompaktinį modelį įdiegtų technologijų minimos apsaugos nuo kėbulo įbrėžimų sistema „Airbump“. Pirmieji „kaktusai“ jau išdygo ir bendrovės „Fakto auto“ salone.

3. „Ford Mondeo“. Aukščiausią „Euro NCAP“ atliktų saugumo testų įvertinimą pelnęs modelis Lietuvoje bus pristatytas jau netrukus, o Latvijoje spėjo pasipuošti geriausio metų automobilio laurais. Naujasis amerikiečių gamintojo šūvis į markės gerbėjų simpatijas ekipuotas net tris kartus „Metų varikliu“ išrinktu vos 1,0 l darbinio tūrio ir tik trijų cilindrų, bet net 125 AG pasiekiančiu turbobenzininiu „EcoBoost“ motoru. „Dyzelių“ stovykloje debiutuoja modeliai su 1,6 l/115 AG ir 2,0 l 150 AG ir 180 AG TDCi motorais. Netrūksta liaupsių ir preciziškai išdailintomas naujojo „Mondeo“ kėbulo linijoms.

4. „Mercedes-Benz C-Class“. Vairuodami naująjį sedaną, pasijusite lyg sėdėdami už kur kas prabangesnio automobilio vairo. „Mercedes-Benz“ konstruktoriai pasistengė, kad smarkiai padidinus gabaritus nenukentėtų automobilio dinamika, kad ji būtų kuo artimesnė tai, kokia būdinga S klasės limuzinams. Į Lietuvą pernai pavasarį atkeliavęs sedanas, nors ir dvigubai pigesnis (nuo 37 tūkst. eurų) už S klasės limuziną, vairavimo malonumu nedaug kuo nusileidžia brangesniam pusbroliui.

5. „Nissan Qashqai“. Lietuvos metų automobiliu pernai gruodį paskelbtas antrosios kartos „Nissan Qashqai“ ištaisė pirmtako trūkumus – blankoką išvaizdą, asketišką automobilio saloną, prastą garso izoliaciją ir barškančią važiuoklę. Iš tiesų, antrosios kartos „Qashqai“ nuo surinkimo konvejerio nuriedėjo patobulėjęs visais atžvilgiais. Už ankstesnį modelį jis beveik 5 cm ilgesnis, 1,5 cm platesnis ir 2 cm žemesnis. Jo siluetas atrodo kur kas dinamiškiau, nei pirmtako. Nors ir padidėjęs, naujasis „Qashqai“ 40 kg lengvesnis už senąjį, turi 20 litrų talpesnę bagažinę ir gerokai erdvesnį bei kokybiškesnį saloną.

6. „Renault Twingo“. Estų sprendimu, geriausiu jų šalies metu automobiliu tapęs prancūzų mažylis demonstruoja kur kas galingesnius raumenis nei įprasta šios klasės miniatūroms. Naująjį „Twingo“ galima laikyti atsakymu Lietuvoje pagal pardavimus pirmaujančiam italų „Fiat 500“. Prancūzijos gamintojai iš tikrųjų pademonstravo išskirtinumą. Paleisti į gatves užpakaliniais ratais varomą automobilį tuo metu, kai šios sistemos atsisako net vokiečių BMW, – labai savitas sprendimas. 0,9 litro trijų cilindrų variklis leidžia „Twingo“ išvystyti maksimalų 165 km/h greitį, o gamintojų deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 4,3 litro 100 kilometrų.

7. „Volkswagen Passat“. Vienas sėkmingiausių Europos lengvųjų automobilių sulaukė jau aštuntosios laidos. Naujasis "Passat" debiutuoja su naujais varikliais ir papildoma pagalbine įranga vairavimui palengvinti, gausybe informacinių pramogų ir patogumų. Naujasis aštuntos kartos universalas yra 85 kilogramais lengvesnis už pirmtaką, su naujais efektyvesniais varikliais iki 20 proc. ekonomiškesnis, išsiskiria itin plačiu pavaros mechanizmų pasirinkimu, taip pat - savo laidoje turi hibridinį modelį. Lietuvoje naujojo „Volkswagen Passat“ sedano kaina prasideda nuo 20 203 eurų, o universalo – nuo 21 214 eurų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"