TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Traukiniai didins greitį

2016 10 06 11:00
Nuo spalio pabaigos "Lietuvos geležinkelių" keleivinio traukinio Kaunas-Balstogė kelionė mūsų šalies teritorija iki Lenkijos sienos sutrumpės 20 minučių.   "Lietuvos žinių" archyvo nuotrauka

Geležinkelio „Rail Baltica“ ruože nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos įrengta dešimties pervažų signalizacijos sistema, todėl trumpėja kelionė nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos.

Saugiam eismui užtikrinti atkarpoje nuo Kauno iki Lenkijos traukinių greitis ties pervažomis buvo mažinamas iki 25 km/h. Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) pranešė, kad modernizavus infrastruktūrą, greitis šiose vietose padidintas iki 80 km/h.

Geležinkelininkai žada, jog pasibaigus naujos sistemos bandomajam laikotarpiui traukiniai galės važiuoti nustatytu projektiniu 120 km/h greičiu.

Iki šiol kelionė traukiniu nuo Kauno iki Baltstogės truko apie 5 valandas, iš jų Lietuvos dalyje – 2 valandas. Atlikus formalumus, kaip sakoma LG pranešime, nuo spalio 30 d. atstumą nuo Kauno iki Lenkijos keleiviniai traukiniais važiuos 20 min. trumpiau, o kelionės laikas per Lietuvą bus 1 val. 40 min.

Šiuo metu vyksta susitikimai su Lenkijos geležinkelių atstovais dėl galimybės trumpinti kelionės laiką kaimynės šalies teritorija.

„Atsakingose institucijose buvo ilgai diskutuojama, kada, kas ir kokiu būdu įdiegs traukinių signalizacijos ir eismo valdymo sistemas (ERTMS), užtikrins saugų traukinių eismą ir padidins greitį „Rail Baltica“ geležinkelio dalyje nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos bei finansuos šiuos darbus. Vykdydama savo tiesioginę pareigą – užtikrinti saugų traukinių eismą – bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ savo lėšomis, pasitelkusi antrinės įmonės UAB „Geležinkelių projektavimas“ pajėgas, pagal savo galimybes išsprendė pagrindinę problemą, susijusią su traukinių eismo saugumu ir greičio didinimu – dešimtyje geležinkelio sankirtų su automobilių keliais įdiegė pervažų signalizacijos sistemas, leidžiančias informuoti pėsčiuosius ir vairuotojus apie atvykstančius traukinius. Įdiegus „Rail Baltica“ linijoje signalizacijos ir eismo valdymo sistemas, kaip numatyta ir Europos geležinkelių agentūros atlikto audito rekomendacijoje, traukinių važiavimo greitį linijoje nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos bus galima padidinti iki 160 km per val., o modernizavus visą liniją – ir iki 240 km per valandą“, tvirtinama LG pranešime.

Parengė Vidmantas UŽUSIENIS

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"