TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Trys ženklai po vienu stogu

2013 04 29 6:00
Nuo šiol Vilniuje japoniški ir prancūziški automobiliai pardavinėjami vienoje atstovybėje. Reuters/Scanpix nuotrauka

"Peugeot" atstovybės salono Vilniuje asortimentą papildė dviejų japoniškų prekės ženklų automobiliai - "Suzuki" ir "Isuzu".

Bendrovės "Žibintas" salone nuo šiol galima apžiūrėti ne tik "Peugeot", bet ir "Suzuki" bei "Isuzu" modelius. Įmonės servisuose taip pat remontuojami ir prižiūrimi visų trijų prekės ženklų automobiliai, parduodamos jų detalės. Įmonė nuo šių metų pradžios yra oficialus ne tik prancūziškų "Peugeot", bet ir dviejų japoniškų markių prekybos ir priežiūros atstovas. Be to, nuo šių metų "Automobiles Peugeot" importuotoju Lietuvoje, vietoj UAB "Liondoros automobiliai", tapo "KW Bruun Baltic", kuri jau keletą metų tiekia mašinas Estijoje ir Latvijoje. Todėl dabar norint įsigyti automobilį per 1-2 savaites, jį galima pasirinkti iš didelių sandėlių. Maždaug 800 "Peugeot" mašinų yra sandėliuose Estijoje, Latvijoje ir Danijoje, o "Suzuki" ir "Isuzu" pristatomi iš sandėlių Suomijoje.

Naujos salono koncepcijos pristatymo renginyje kalbėjęs "Isuzu Motor Finland" vadovas Timo Vaaranenas tvirtino, kad japoniški automobiliai turėtų sustiprinti atstovybės asortimentą. Pasak jo, "Isuzu" modeliai skirti ieškantiesiems komercinio transporto, o "Suzuki" papildys lengvųjų automobilių gamą. "Daugelį metų garsėjanti kaip sunkiosios technikos gamintoja "Isuzu" į komercinius automobilius perkelia itin sunkiomis sąlygomis išbandytus elementus, - tvirtino pašnekovas. - O "Suzuki" Europą laiko labai svarbia nedidelių visureigių rinka. Per ateinančius metus ji planuoja išleisti ne vieną naują modelį." Šiomis markėmis Baltijos šalyse besirūpinantis T.Vaaranenas vylėsi, kad artimiausiu metu "Suzuki" pavyks apčiuopiamai padidinti savo rinkos dalį Lietuvoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"