TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Unikaliai geležinkelininkų technikai – nauja gamybinė bazė

2016 11 04 9:50
Bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" savo naujai geležinkelių infrastruktūros riedmenų priežiūros ir remonto mašinų bazei įrengti skyrė 7,3 mln. eurų (be PVM). Lietuvos žinių archyvo nuotrauka

Specialieji geležinkelių riedmenys, skirti geležinkelių infrastuktūros priežiūros ir remonto darbams, Vilniaus regione nuo šiol turi naujas patalpas – Vilniaus Vilkpėdės gatvėje iškilo vienaukštis karkasinis 1700 kv. metrų ploto specialiųjų geležinkelio riedmenų remonto korpusas. Čia kelio mašinos bus ne tik saugiai laikomos, bet ir atliekami jų priežiūros ir remonto darbai.

Naujose geležinkelininkų gamybinėse patalpose - pavyzdinė tvarka ir švara./"Lietuvos geležinkelių" nuotraukos

Naujosios gamybinės bazės savininkė valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) žiniasklaidai Specialiųjų geležinkelio riedmenų remonto korpusą pristatė ketvirtadienį.

„Turime daug technikos, skirtos geležinkeliams prižiūrėti ir remontuoti, kad būtų užtikrintas saugus traukinių eismas ir galėtume dirbti efektyviai. Geležinkelio klotuvai, planiruotuvai, kelio ir iešmų pamušimo ir ištaisymo mašinos ir t.t. Tai brangiai kainuojanti, unikali technika savo ruožtu reikalaujanti kvalifikuotos priežiūros, remonto ir tinkamų laikymo sąlygų“, – sakė LG generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Erdviose pagrindinėse gamybinės bazės patalpose – du geležinkelio keliai. Vienas skirtas riedmenų priežiūros ir remonto darbams, su aptarnavimo bei pagalbinėmis duobėmis riedmenų mazgų apžiūrai, keturiais 160 t keliamosios galios domkratais, dviem 3,2 t kėlimo galios kranais. Antrasis geležinkelio kelias skirtas riedmenims sustatyti, saugant juos nuo atmosferinių poveikių. Vienu metu dirbtuvėse galima remontuoti iki penkių geležinkelio priežiūros ir remonto mašinų.

Taip pat įrengtos riedmenų priežiūros ir remonto darbams būtinos, pagal funkcijas susijusios gamybinės patalpos: įrankių sandėlis, mažosios mechanizacijos remonto baras, mechaninis baras, agregatų remonto baras, kalvė ir suvirinimo baras.

Sandėlių korpuse – atskiros tepalų, termitų, dažų, elektros prekių ir ryšio priemonių, statybinių medžiagų ir metalo, atsarginių dalių ir mažosios mechanizacijos, ūkinių prekių, spec.drabužių, acetileno bei deguonies balionų sandėliavimo patalpos su atskirais įėjimais iš lauko. Šalia pastato – atvirą riedmenų einamojo ir priešremontinio plovimo aikštelę.

Iki šiol geležinkelių priežiūros ir remonto technika iš Vilniaus po darbų buvo dislokuojama Naujosios Vilnios, Lentvario ar Švenčionėlių mechaninėse dirbtuvėse. Pasak S. Dailydkos, tokia situacija netenkino nei riedmenų eksploatacijos, nei laiko išteklių atžvilgiu. Įsikėlus į šią naują gamybinę bazę, galima proporcingai skirstyti remonto ir techninės priežiūros darbus ir laiku parengti jas naujam darbų sezonui.

Pasak jo, žiemą, kai atliekama daugiausia remonto darbų, arčiausiai esančiose Naujosios Vilnios mechaninėse dirbtuvėse dėl vietos stokos laiku suremontuoti visų mašinų bendrovės filialas „Vilniaus geležinkelių infrastruktūra“ neįstengdavo – tekdavo kreiptis į kitus bendrovės struktūrinius padalinius, kitas įmones, o tai reikalaudavo papildomų išlaidų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"