TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vairavimo malonumą iškeisime į darbą

2014 02 18 15:44
„Regus Rinspeed“ autonominio automobilio koncepcija Gamintojo nuotraukos

Efektyvus darbo laiko panaudojimas – vienas aktualiausių šiuolaikinio žmogaus gabumų. Tobulėjant autonominėms automobilio valdymo technologijoms, kurios kasdieniame gyvenime bus imtos plačiau taikyti po dešimtmečio, nesnaudžia ir projektuotojai. Šie teigia, kad "pats save vairuojantis" automobilis galėtų tapti biuru dažnai keliaujantiems specialistams.

Lanksčių darbo erdvių sprendimų teikėjas „Regus“ planuoja darbo revoliuciją, kai vairavimas daugiau nebebus veltui švaistomas laikas ir žmonės galės jį skirti tam, kam labiausiai nori. Kompanijos projektuotojai teigia, kad nauja be vairuotojo važiuojančio automobilio koncepcija pakeis automobilį į visiškai paruoštą biurą ir susitikimų vietą.

Kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje bus pristatytas koncepcinis automobilis „XchangE“, kuris leis patogiau žmonėms dirbti kelyje bei prisidės prie siekio plėsti „Regus Express“ darbo vietų Europos greitkeliuose tinklą. Vadinamoji „trečioji darbo vieta“ (ne biuras ir ne namai) gali būti ir automobilis.

Automobilio salonas transformuosis į biurą

„XchangE“ yra sedanas, suprojektuotas kaip vieta, skirta darbui, susitikimams ar atsipalaidavimui. Jo sėdynės primena pagrindinių oro linijų verslo klasės sėdynes. Dvi priekinės sėdynės gali būti atsuktos į galą, sukurdamos darbo erdvę keturiems žmonėms. Vairas gali būti perkeltas į prietaisų skydą tam, kad nebūtų trukdoma žmonėms sėdintiems ant priekinių sėdynių. Tokias galimybes suteikia panašios į reaktyvinio lėktuvo technologijos, vadinamos „vairavimu laidais“ (angl. „steer-by-wire“).

Važiuodami keleiviai turės galimybę dirbti, rengti susitikimus ar tiesiog pramogauti naršydami internete, žiūrėdami filmus, žaisdami žaidimus ar klausydamiesi muzikos. Jie galės prisijungti prie savo biuro ar darbo duomenų, rodyti prezentacijas kitiems keleiviams naudodamiesi nešiojamuoju kompiuteriu, ar derėtis patogioje uždaroje erdvėje. Rezultatas – patogi, patikrinta erdvė, kuri eismo kamščius kelyje pavers į produktyvų laiką biure.

Tuo metu jutiklių sistemos ir kompiuterinis vairuotojas veža dirbančius keleivius saugiai bei sklandžiai į numatytą vietą.

Mažiau laiko darbui – daugiau šeimai

„Šis inovatyvus automobilis pakeis iššvaistytą laiką į produktyvų laiką. Tai vienas iš „Regus“ įsipareigojimų – tobulinti darbo ateitį. Pasitelkus „XchangE“, „Regus“ trečiųjų darbo vietų tinklas galėtų apimti ir patį automobilį, ir kelkraštį. Konsultantas galėtų savo produktyvią darbo dieną sutalpinti į 7-8 valandų laikotarpį,“ – sakė „Regus“ pasaulinio produkto ir verslo vystymo direktorius Andre'as Sharpe'as.

Be to, kad savaeigis automobilis padeda žmonėms užsiimti verslu kelyje, taip pat suteikia galimybę lanksčiam tvarkaraščiui. Pabaigę verslo reikalus bet kurioje vietoje ir bet kuriuo laiku, verslininkai namo parsineš žymiai mažiau darbo ir galės daugiau laiko praleisti su šeima.

„Savaeigiai automobiliai nebereikalauja, kad vairuotojai stebėtų kelią, tad yra galimybė daug tikslingiau išnaudoti laiką“, – pridūrė „Rinspeed Inc.“ įkūrėjas bei vyriausiasis pareigūnas Frankas M. Rinderknechtas.

Ką žmonės darytų, jei turėtų daugiau laiko?

Jau pastebėta, kad verslai, kurie suteikia daugiau lankstumo dirbančiam personalui, tikrai yra pelningi. „Regus“ tyrimas parodė, kad 75 proc. iš 20 tūkst. verslo žmonių produktyvumą kelia darbo lankstumas. Beveik pusė vadovų (48 proc.) dabar dirba toli nuo savo darbo biuro bent savaitę. Jie gali prisijungti prie savo duomenų ar susisiekti su partneriais iš bet kur, bet jiems vis dar reikalinga prieiga prie kitų paslaugų: vietų pamąstyti, spausdinti, susitikti su kolegomis, ir k.t.

Tyrimas taip pat parodė, kad 77 proc. vadovų teigė, jog lankstus darbas padidina atsakomybės jausmą ir laiko planavimą. 74 proc. teigė, jog jis skatina kūrybiškumą ir 65 proc. – kad paspartina sprendimų priėmimą.

Verslo žmonių paklausus, ką jie darytų su savo laiku, jei galėtų sumažinti kasdienio važinėjimo į darbą ir atgal laiką, 75 proc. teigė, kad praleistų laiką su mylimuoju ar šeima, 55 proc. praleistų daugiau laiko su draugais, o 54 proc. praleistų daugiau laiko dirbdami.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"