TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vairuotojus paviliojo gulbių magija

2012 09 19 8:13
LŽ archyvo nuotraukos/N.Bunkė išsirinko madingos baltos spalvos visureigį "Audi Q5", anot jos, visiškai atsitiktinai.

Neseniai savo įmonės vardu akinamai baltą lengvąjį visureigį "Audi Q5" įsigijusi dainininkė Natalija Bunkė nustebo iš LŽ žurnalisto sužinojusi, kad pasirinko šiuo metu ypač madingos spalvos automobilį. Tuo metu specialistus glumina nemažėjantis gulbių spalvos mašinų populiarumas.

Lietuvoje net ir mažas žino - N.Bunkė puikiai išmano madas. Todėl žinia, kad dainininkė pasirinko populiarios baltos spalvos visureigį, per daug nieko nenustebino. Madingas žmogus visur stengiasi neatsilikti nuo mados - net pirkdamas mašiną.

Visureigio spalva nesvarbi

Tačiau šįkart dainininkės gerbėjams teks nusivilti. Kalbėdama su dienraščio LŽ žurnalistu N.Bunkė prisipažino, jog nieko neišmano apie spalvų madas automobilių pramonėje. "Sakote, dabar madingos baltos mašinos? Tikrai? Man tai - staigmena", - šnekantis telefonu dainininkės balse buvo jaučiama nesumeluota nuostaba.

N.Bunkė tvirtino dienraščiui LŽ, kad baltą automobilį pasirinkusi visiškai atsitiktinai. "Nebuvo jokios galimybės laisvai rinktis spalvos. Visureigį pirkome antrinėje rinkoje, tad rinkomės iš to, ką siūlė. Aišku, jei būtume pirkę naują automobilį, galbūt visiškai kitaip būtume pažiūrėję į viską", - teigė pašnekovė.

Tačiau net ir tada N.Bunkei, jos žodžiais tariant, mašinos spalva nebūtų buvęs pats svarbiausias dalykas. "Daug labiau negu spalva man rūpi automobilio techniniai duomenys. Priekabiai vertinu, ar mašina taupo degalus, ar yra dinamiška, lengvai valdoma. Man spalva šiame fone - antraeilis dalykas", - sakė dainininkė.

Pašnekovė pridūrė, kad būtų pasirinkusi šią "Audi Q5" visiškai nepaisydama to, kokios spalvos ji būtų buvusi - juodos, mėlynos, žalios ar raudonos. "Paprasčiausiai atsirado galimybė nusipirkti apynaujį visureigį, kurio kaina ir kokybė man pasirodė priimtina, - ir viskas", - paaiškino N.Bunkė.

Vis dėlto dainininkė prisipažino nemėgstanti geltonos ir maskuojamosios žalsvos spalvos mašinų. "Turbūt reikia visiškai neturėti skonio, kad nusipirktum kariškai dažytą lengvąjį automobilį. Bet, kaip teko regėti, daug kas tokiais laksto miesto gatvėmis", - linksmai kalbėjo Natalija.

Baltą spalvą išpopuliarino "Apple"?

BMW automobiliais prekiaujančios bendrovės "Krasta Auto" generalinė direktorė Asta Bagdonavičienė atkreipė dėmesį, jog balta spalva labai tinka prabangios klasės automobiliams (toks yra ir N.Bunkės pasirinktas "Audi Q5") ir beveik nedera masiniam vartotojui skirtoms pigesnėms mašinoms. "Stebina tai, kad balta spalva mados viršūnėje laikosi neįprastai ilgai. Lietuvoje - gal trejus metus, o Vakaruose - mažiausiai penkerius", - tvirtino A.Bagdonavičienė.

Neseniai JAV atliktas tyrimas atskleidė, kokių pasekmių turi ilgai trunkantis populiarumas. Pasirodo, šioje šalyje balta spalva jau spėjo nukonkuruoti iki tol nuo pat automobilizmo pradžios karaliavusią juodą. Tiesa, kol kas ši tendencija ryški tik tarp užsakomų naujų mašinų. Tyrimo duomenimis, 2011 metais apie 20 proc. JAV užsakytų automobilių buvo balti. Juodų mašinų pernai norėta kur kas mažiau.

Kartu tyrėjai klausė automobilių gamintojų, kodėl Amerikos vairuotojai taip pamėgo baltą spalvą? Kai kurie jų sakė, kad "baltos spalvos sugrįžimas į automobilių industriją yra tiesioginis "Apple" populiarinamų "iPod", "iPad" ir "iMac" kompiuterių rezultatas". Dauguma Amerikos elektronikos milžino gaminamos technikos iš tikrųjų turi akinamai baltus korpusus. "Apple" pavertė baltą spalvą vertinga spalva", - teigė grupės darbe dalyvavusi dizainerė Sandy McGill.

Mada priklauso nuo žmogaus

A.Bagdonavičienė pabrėžė nesirengianti nei prieštarauti už Atlanto atlikto tyrimo autoriams, nei jiems pritarti. "Tačiau pastebėjau, kad spalvų mados automobilių versle labai priklauso nuo eksperimentuoti linkusių žmonių poreikių. Tarkime, vienu metu Lietuvoje buvo labai išpopuliarėję šokoladinės spalvos automobiliai. Ir juos labiausiai pirko tie vairuotojai, kurie nuolat ieško salonuose ko nors originalaus, neįprasto. Tiesa, šokoladinė spalva dominavo neilgai, tačiau šis pavyzdys aiškiai parodo, kad mados dažnai priklauso ir nuo pirkėjo", - kalbėjo "Krasta Auto" vadovė.

Jos nuomone, balta spalva kaip populiariausia automobilių pramonėje ilgai išsilaiko ir dėl to, jog yra labai graži. "Tik pažvelkite į gatvėmis riedančias naujas akinamai baltas mašinas - jos ne važiuoja, o lyg gulbės plaukia", - pabrėžė pašnekovė.

A.Bagdonavičienės žodžiais, ateityje baltą spalvą iš sosto turėtų išversti pilka. "Ši spalva populiari ir dabar, bet po kurio laiko taps dar populiaresnė", - sakė bendrovės "Krasta Auto" direktorė.

Didžiausios naujų automobilių į Lietuvą importuotojos "Inchcape Motors" rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė irgi patvirtino, kad balta spalva kol kas neišėjusi iš mados. "Tačiau mūsų salonuose pirkėjai dažniau renkasi praktiškesnes mašinas - sidabrinės, aukso, šlapio asfalto spalvos. Lietuvos klimato sąlygomis, ypač rudenį ir pavasarį, ant baltų automobilių gerai matyti purvas", - perspėjo "Inchcape Motors" atstovė.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"