TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vasarą Palanga sulauks rusų antplūdžio

2014 02 11 6:00
„UTair“ derasi dėl galimybių jau šį sezoną atidaryti maršrutą Palanga-Maskva. LŽ archyvo nuotrauka

Jau šią vasarą Lietuvos pajūryje galima tikėtis didesnio Rusijos turistų antplūdžio. Lietuvoje viešėjęs Rusijos oro linijų „UTair“ viceprezidentas komercijai Denisas Škabara domėjosi galimybėmis turistiniu sezonu pradėti skrydžius maršrutu Palanga-Maskva. Dabar šios aviakompanijos lėktuvai du kartus per dieną skraidina keleivius į Maskvą iš Vilniaus ir atgal.

Skraido patogiau

„UTair“ derasi dėl galimybių maršrutą Palanga-Maskva atidaryti jau šį sezoną. Pasak D.Škabaros, viskas priklausys nuo to, ar greitai pavyks gauti reikiamus leidimus. Be to, aviakompanija turi rasti laisvą lėktuvą naujai krypčiai. Neseniai bendrovė įsigijo 22 naujus orlaivius ir jau netrukus turėtų pradėti juos eksploatuoti. Iš pradžių tarp Palangos ir Rusijos sostinės galėtų skraidyti regioniniams maršrutams skirtas „Bombardier CRJ200“, kuriame telpa iki 50 keleivių, arba iki 78 keleivių skraidinantis ATR 72.

„Jei matysime didesnį poreikį, paleisime ir 114 ar 170 vietų lėktuvus. Kai tam tikru maršrutu skraido 65 proc. ir daugiau keleivių, galima sakyti, kad jis atsiperka. Pavyzdžiui, šiuo metu lėktuve iš Vilniaus į Maskvą tuščių vietų būna vidutiniškai apie ketvirtadalį, taigi kryptis pelninga“, - paaiškino D.Škabara.

„UTair“ viceprezidentas pabrėžė, kad iš Vilniaus į Maskvą ir atgal skraido įvairūs keleiviai – tiek turistai, tiek verslininkai, o štai Palangos kryptis būtų skirta tiems rusams, kurie noriai keliauja poilsiauti į Lietuvos pajūrį. „Mes, skirtingai nei konkurentai „RusLine“, siekiame keleivius aptarnauti kur kas patogiau, taikome „hub“ (angl. hub – centras – red.) principą. Tai reiškia, kad, pavyzdžiui, į Maskvą, kaip į centrą, žmonės iš įvairių Rusijos sričių atvyksta iki 9 val. ryto ir jau netrukus gali persėsti į tarptautinėmis kryptimis skrendančius lėktuvus, tarp jų ir į Vilnių ar Palangą. Šiuo metu į Vilnių skrendame du kartus per dieną. Taigi rytą atvykęs verslininkas jau po pietų, sutvarkęs reikalus, turi galimybę keliauti atgal namo. Planuodami maršrutą į Palangą turėsime omenyje tai, jog dauguma turistų iš viešbučių išsiregistruoja 12 valandą. Todėl skrydžio laiką derinsime taip, kad išsiregistravę jie iškart galėtų keliauti į oro uostą ir skristi į Maskvą“, - kalbėjo D.Škabara.

Jo manymu, kelionė iš Maskvos į Palangą neturėtų būti brangesnė nei iš Maskvos į Vilnių. Kitaip sakant, pirmyn ir atgal bus galima skristi už 650–700 litų.

Pigiųjų konkurencijos nebijo

D.Škabara teigė nesibaiminantis pigių skrydžių oro linijų „Ryanair“ ar „Wizzair“ konkurencijos, jei šioms būtų suteiktas leidimas skraidyti į Rusijos didmiesčius – Maskvą ar Sankt Peterburgą. Pirmiausia, mažai tikėtina, kad jos dėl vietos aviacijos bendrovių protekcijos gautų tokį leidimą. Antra, Rusijos oro uostuose įprasta visoms aviakompanijoms taikyti vienodus mokesčius.

„Kodėl „Ryanair“ neskraido į pagrindinį Frankfurto oro uostą? Nes šis taip pat neteikia išimčių ir mokesčių lengvatų. Tad „Ryanair“ susiranda nediduką oro uostą iki 100 km atstumu nuo pagrindinio ir jo vadovams pasiūlo per metus atvežti 5 mln. keleivių, kurie pirks oro uosto parduotuvėse, naudosis vietos transportu ir taip toliau. Tačiau pati kompanija jam nemoka beveik jokių mokesčių arba moka tik simbolinius. Tai veiklos modelis, kuris šiuo metu labiau įmanomas Europoje nei Rusijoje“, - pripažino D.Škabara.

Tiesa, svečio manymu, pigių skrydžių rinka pamažu ima formuotis ir Rusijoje. Kai kurios aviacijos bendrovės stengiasi siūlyti bilietus vietiniais maršrutais už minimalią kainą. Praėjusių metų pabaigoje pranešta, kad jau kitąmet prie Maskvos turėtų pradėti veikti ketvirtas tarptautinis oro uostas „Ramenskoje“. Jį už 766 mln. litų statys verslininkui Gediminui Žiemeliui priklausanti bendrovė „Avia Solutions Group“. Kaip teigiama, būtent šis oro uostas bus iš dalies skirtas į Rusijos aviacijos rinką žengiančioms pigių skrydžių kompanijoms.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"