TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Verslo variklis - nauji sprendimai

2012 04 11 8:42

Lanksčios galimybės krovinį gabenti skirtingomis transporto priemonėmis vis labiau padeda taupyti ir laiką, ir pinigus. Lietuvoje tik vienetai įmonių gali pasiūlyti intermodalinius vežimus jūra, geležinkeliu ir automobiliais, bet drąsiausieji jau įvertinti rinkoje.

Vilniuje įsikūrusios bendrovės "Armo" direktorius Vytautas Verbickas patvirtino, kad įsiklausymas į rinkos poreikius buvo svarbiausias postūmis ieškoti naujovių. Šalia pagrindinių transporto arterijų įsikūrusi įmonė gali pasirūpinti visais darbų etapais nuo krovinių surinkimo, komplektavimo, muitinės procedūrų tvarkymo bei išgabenimo, taip pat ji sukūrė naują galimybę krovinius atsigabenti geležinkeliu tiesiai iki sandėlio durų.

"Paprastai traukiniai atvažiuoja į geležinkelio stotį ir iš ten konteineriai automobiliais išvežiojami gavėjams. Mes išplėtojome tokią technologiją, kad konteineriai geležinkeliu atgabenami tiesiai į sandėlį ir krovinys iš karto gali būti paskirstomas arba saugomas. Taip atsigabenti konteinerius iš uosto galime iki 30 proc. pigiau, nei vežant kelių transportu", - aiškino V.Verbickas.

Būdas tiksliau dirbti

Pervežimams Lietuvoje įmonė naudojasi šaudykliniu traukiniu "Vilnius- Shuttle". Iš Klaipėdos šis traukinys išvyksta du kartus per savaitę, kelionė užtrunka praktiškai tiek pat, kiek ir vilkiku, bet svarbu tai, kad traukinys visada išvyksta pagal grafiką, todėl galima tiksliai pasakyti, kurią dieną ir valandą krovinys atvyks. Be to, traukiniu galima vežti visą konteinerių siuntą, sutvarkyti muitinės dokumentus "Armo" vienu kartu ir taip išvengti darbų uoste bei sutaupyti laiko ir pinigų. Pasak V.Verbicko, pastaruoju metu vis daugiau šaudyklinio traukinio vagonų užsako "Armo" klientai ir jų kroviniai atkeliauja tiesiai į sandėlius. Jūrinės linijos, įvertinusios naujas galimybes, įmonei suteikė labai palankias sąlygas naudotis konteineriais.

Įmonės teritorijoje yra ne tik integruota geležinkelio linija, vienu metu galinti priimti iki 37 vagonų, bet ir erdvūs muitinės sandėliai, 10 tūkst. kv. m ploto atvira aikštelė bei galingas ožinis kranas. Dėl tokios intermodalinės infrastruktūros įmonė teikia itin plataus spektro paslaugas.

"Galime komplektuoti krovinius, atvežamus ir išvežamus geležinkeliu, kelių transportu. Juos surenkame, saugome, konsoliduojame ar paskirstome. Turimais kranais galime krauti iki 30 tonų sveriančius krovinius. Įmonė orientuojasi į stambiagabaričių ir nestandartinių krovinių operacijas, bet taip pat dirba ir su nedidelėmis siuntomis. Vienas iš įmonės siekių - sausumos uosto sukūrimas", - pasakojo "Armo" Logistikos skyriaus vadovė Ilona Taurosaitė.

Idėją davė rinka

"Armo" buvo įsteigta, kai daugelį metų logistikos srityje dirbę partneriai pajuto rinkoje esantį sunkiems, stambiems kroviniams tinkamų sandėlių trūkumą. "Pradėję analizuoti rinką pastebėjome, kad praktiškai nėra pasirinkimo, kur sandėliuoti didžiulius metalo gaminius, todėl nusprendėme įkurti savo sandėlius ir turėti galimybę saugoti nestandartines prekes. Žinodami tokių prekių specifiką, įsikūrėme tokioje vietoje, kad krovinius galėtume priimti ir geležinkeliu", - aiškino "Armo" direktorius. Vos pristačius šias paslaugas, jos buvo gerai įvertintos klientų ir per porą gyvavimo metų "Armo" išaugo į ganėtinai didelį paskirstymo centrą su vienu didžiausių tokio tipo sandėlių visai greta Vilniaus centro.

"Armo" taip pat turi sutartis su reguliariaisiais konteineriniais traukiniais "Vikingas" ir "Saulė". V.Verbickas patvirtino, kad įmonė jau sėkmingai išbandė ir keletą netradicinių maršrutų, kaip krovinių gabenimas geležinkeliu iš Turkijos per Odesos uostą.

Šįmet "Armo" laukia nemažai metalo pramonės krovinių ir planuoja turėti stambų metalo prekių paskirstymo sandėlį.

"Ateityje čia bus didelis paskirstymo centras. Tai bus regioninis metalo gaminių ir statybinių, pramoninių medžiagų paskirstymo centras  Baltijos šalims, Lenkijai bei Baltarusijai", - "Armo" planus atskleidė vienos sparčiausiai augančių bendrovių direktorius V.Verbickas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"