TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vežėjai uždirba skaičiuodami kiekvieną kilogramą

2014 09 16 15:11
Gamintojo nuotrauka

Sparčiai populiarėjant intermodaliniams gabenimams logistikos specialistai sutelkė dėmesį į naudingąjį transporto priemonių svorį.

Kuo mažesnė jų masė – tuo daugiau krovinių galima gabenti, nepažeidžiant galiojančių kelių transporto svorio ribojimų. Vežėjai laimi nemažas sumas, o prekių siuntėjai tokiu būdu mažina logistikos sąnaudas.Transporto įmonės pritaikę lengvesnes puspriekabes savo darbe įgyja didesnį konkurencinį pranašumą, nes didžiosios ekspedicinės bendrovės ir kiti užsakovai linkę rinktis talpesnes transporto priemones.

Technikos gamintojai taip pat reaguoja į logistikos operatorių reikalavimus. Pasak Juliaus Jankauskio, Vokietijos puspriekabių gamintojui „Kögel” Lietuvoje atstovaujančios UAB „Bene Trucks Lietuva” vadovo, minėtieji kilogramai numetami maksimaliai optimizavus puspriekabės važiuoklės rėmo ir serijinės įrangos svorį. Kaip pavyzdį jis minėjo ratlankius ir suspausto oro resiverį ar tvirtinimo elementus, pagamintus iš aliuminio.

Julius Jankauskis, puspriekabių gamintojui “Kögel” Lietuvoje atstovaujančios UAB “Bene Trucks Lietuva” direktorius

Julius Jankauskis, puspriekabių gamintojui “Kögel” Lietuvoje atstovaujančios UAB “Bene Trucks Lietuva” direktorius

„Itin didelis dėmesys skiriamas lengvesniems konstrukciniams sprendimams ir lengvoms medžiagoms. Gamintojas yra sukūręs ir koncepcinę ateities puspriekabę iš anglies pluošto „Pheonix”, kurios svoris lyginant su įprastos yra kelis kartus mažesnis. Šioje srityje yra daug inovacijų, kurios pritaikomos kuriant naujus gaminius”, – paaiškina specialistas.

Naujausias pavyzdys – didesnio krovumo, palengvintos konstrukcijos važiuoklė konteinerinei cisternai „Kögel Port 20 Tankplex”, kuri bus pristatyta Hanoveryje vyksiančioje tarptautinėje komercinio transporto parodoje IAA‘ 2014.

Nors pagrindinis šios važiuoklės akcentas yra maža savoji masė, jos bendrasis svoris gali siekti 39 tonas. Tai reiškia, jog puspriekabė gali gabenti 36,5 tonos svorio krovinį.

Ji pritaikyta 20-ies pėdų konteineriams bei keičiamoms platformoms, siekiančioms iki 7,82 metrų ilgio. Dėka universalių konteinerių užraktų fiksatorių galima transportuoti ir 23-ies bei 25 pėdų konteinerines cisternas. Apsaugant puspriekabes nuo korozijos pasitelkiamos ir nano technologijos. Puspriekabės rėmas yra apdorotas remiantis nano-keramikos technologija ir padengtas KTL danga, kuri papildomai ir patikimai saugo važiuoklę nuo UV spindulių ir korozijos.

Lietuvos vežėjai naujovę galės išbandyti jau šį rudenį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"