TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vežėjai vengia gabenti krovinius į Rytų Ukrainą

2014 07 19 6:00
Anot pranešimų, teroristų valdomuose Luhanske ir Donecke labiausiai trūksta maisto.  Scanpix nuotrauka

Kas šiandien dedasi Rytų Ukrainos krovinių ekspedijavimo rinkoje, pabandė išsiaiškinti Baltarusijos portalas transportal.by. Surizikavę nugabenti krovinį į pavojingiausiais Ukrainoje laikomas Luhansko ir Donecko sritis vežėjai pasijunta taip, tarytum būtų patekę į Laukinius Vakarus.

Pasak baltarusių portalo, liepos viduryje Rytų Ukrainoje buvo jaučiamas didelis prekių deficitas – pirmiausia dėl to, kad vežti krovinius į Donecko ir Luhansko regionus tapo pavojinga. Vis dėlto dalis vežėjų rizikuoja ir jų mašinos ten vyksta, bet krovinių pristatymo paslaugų tarifas išaugo 50 ir daugiau procentų. Į zoną, kurioje vyksta karo veiksmai, transportal.by teigimu, vežti krovinius palyginti nepavojinga tik tais sunkvežimiais, ant kurių kabo Donecko ir Luhansko regionų numeriai, kitaip vežėjai gali būti apiplėšti, pagrobtos jų transporto priemonės.

Šiuo metu Donecko ir Luhansko regionuose iš esmės šeimininkauja Rusijos padedami vietiniai separatistai (oficialios Ukrainos valdžios vadinami teroristais), kurie regionus yra paskelbę niekieno nepripažintomis "liaudies respublikomis".

Pasak transportal.by, krovinių srautai į Rytų Ukrainą nyksta ne vien dėl plėšikaujančių pakelės gaujų. Juos griauna ir neaiškus regionų teisinis statusas, didelių transporto ir logistikos verslo žaidėjų pasitraukimas, reikiamos plėtoti krovinių vežimo verslą infrastruktūros, pavyzdžiui, bankų sistemos sunykimas. "Rytų Ukrainoje ir Krymo pusiasalyje (jis yra okupuotas Rusijos – red.) krovinio dabar tenka laukti gerokai ilgau nei anksčiau", - portalas transportal.by cituoja Baltarusijos logistikos kompanijos UVK direktorių plėtrai Vadimą Šakupetą. Anot jo, prasidėjus kariniam konfliktui, krovinių srautai Rytų Ukrainos kryptimi sumenko tiek pat, kiek anksčiau - į Rusijos okupuotą Krymą – smuko nuo 60 iki 70 procentų. Anot verslininko, Ukrainos Rytuose krovinių vežimas menksta pirmiausia dėl apmirusio vietos verslo. Jo mintims antrino ir kiti Baltarusijos verslininkai.

Kompanijos „Gran Logistic“ vadovas Antonas Smirnovas pabrėžė, kad „į Ukrainos Rytus galima siųsti sunkvežimius tik su Donecko ir Luhansko numeriais, kitaip juos plėšia ir nuvaro, ypač – jei vežami maisto produktai ar vaistai“.

Ekspedijavimo bendrovės „AsstrA“ Kijevo krypties direktorius Vladimiras Karpukas pridūrė, jog baltarusių partneriai Rytų Ukrainoje atsisako krovinių gabenimo užsakymų arba atideda juos neapibrėžtam terminui. „Ypač jei krovinys turėtų būti vežamas į pačius karščiausius taškus. Vežėjai irgi moja ranka į tokius užsakymus“, - teigė „AsstrA“ atstovas.

Transportal.by pažymi, kad dėl Rytų Ukrainą kamuojančio prekių deficito iš dalies turėtų prisiimti kaltę ir vežimo kompanijos, atsisakančios vykdyti ten užsakymus dėl savo vairuotojų saugumo, taip pat bijančios prarasti transporto priemones ir krovinius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"