Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

Vidutinių automobilių klasę papildė naujasis "Peugeot 508"

 
Naujasis "Peugeot 508" pasižymi griežtesnėmis nei pirmtako kėbulo dizaino linijomis.  Gamintojo nuotrauka

Prancūzijoje buvo pristatytas naujas vidurinės klasės „Peugeot 508“ , kuris yra griežtesnio nei pirmtakas dizaino ir atspindi dideles gamintojo ambicijas varžantis D automobilių segmente.

Naujajame modelyje montuojama pati moderniausia įranga, pavyzdžiui, jutimui jautrūs ekranai, galinio vaizdo kamera ar priekinius žibintus valdanti "full-LED" technologija. Po "Peugeot 508" variklio dangčiu - galingi, tačiau ekonomiški, „Euro 6“ standartą atitinkantys jėgos agregatai - pavyzdžiui, 2 litrų 150 AG „BlueHDi“ dyzelinį variklis, kurio vidutinės degalų sąnaudos sudaro tik 4,3 l 100/km, o anglies dvideginio tarša – vos 105 g kilometrui. Tai yra geriausias rodiklis klasėje tokio galingumo varikliams.

„Peugeot 508“ debiutavo 2011 metų pradžioje ir iškart tapo pakankamai populiarus. Iš pradžių gamintojai siūlė įsigyti sedaną ir universalą, vėliau – hibridinę mašinos versiją „HYbrid4“ su dyzeliniu motoru, keturiais varančiaisiais ratais.

Pagrindinis naujojo "Peugeot 508" dizaino akcentas – vertikalios grotelės, kurias pirmą kartą markės istorijoje puošia liūto logotipas. Tai užuomina ir į „Peugeot“ ateities modelių stilių.

Naujasis „Peugeot 508“ gaminamas Prancūzijoje „Renne“ gamykloje. Baltijos šalyse naujuoju modeliu bus pradėta prekiauti 2014 metų spalio mėnesį.

DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"