Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
TRASA

Vilkikus stabdo lėtėjantis eksportas ir konkurencija

 
"Volvo Trucks" nuotrauka

Transporto bendrovės vis dažniau atsiduria skolininkių ar netgi bankrutuojančių įmonių sąrašuose. Banko „Finasta“ makroekonomistė Rūta Medaiskytė sako, kad blogėjanti padėtis transporto sektoriuje gali pranašauti pokyčius į bloga visame šalies ūkyje.

Prieš kurį laiką kredito vertinimo įmonė „Creditreform Lietuva“ pranešė apie per pirmąjį 2013-ųjų pusmetį net 23 proc. išaugusį transporto įmonių bankrotų skaičių – jei pernai nuo sausio iki birželio buvo bankrutavusios 65 įmonės, tai šiemet per tą patį laiką – jau 80.

Pasak „Creditreform Lietuva“, iš viso transporto sektoriaus daugiausia bankrutavo sausumos transporto įmonės. Vežėjų bankrotų augo nuo 42 iki 59, arba 40 proc. Ekspedijavimo veikloje bankrotų skaičius nepakito – per šešis 2013 m. mėnesius bankrutavo 20 ekspeditorių.

Antras nerimą keliantis ženklas prieš kelias dienas atkeliavo iš Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI), paskelbusios didžiausių pridėtinės vertės mokesčio (PVM) skolininkų šimtuką. Tik nedaug trūksta, kad jame penktadalį įmonių sudarytų vienaip ar kitaip su transporto sektoriumi susijusios bendrovės.

Straipsnį skaitykite antradienio "Lietuvos žiniose".

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"