TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vilniaus oro uoste apsitarnaus patys

2015 02 17 6:00
Įlaipinimo kortelę kai kurių oro linijų keleiviai nuo šiol oro uoste galės išsispausdinti patys. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Vilniaus oro uosto išvykimo salėje pradėjo veikti pirmieji šeši Lietuvoje keleivių registracijos savitarnos kioskai. Šiuose terminaluose bus galima išsispausdinti įlaipinimo kortelę ir bagažo registracijos lipduką. Tačiau keliaujantiesiems su registruotu bagažu vis dar teks stovėti eilėse, kad jį pasvertų.

Vilniaus oro uosto administracijos teigimu, naujieji kioskai supaprastins ir paspartins keleivio žingsnius iki skrydžio – padės išvengti ilgų eilių, sutrumpins kelionės dokumentų įsigijimą. Kol kas jais naudotis galės tik „Lufthansos“, „Austrian Airlines“ ir „Turkish Airlines“ keleiviai.

„Oro uostas pasiūlė reikalingą sprendimą, o kad kitos oro linijos prisijungtų prie savitarnos kioskų sistemos, tereikia jiems patiems sukurti savo programėlę, ją įdiegtume į kiosko sistemą. Tai nesudėtinga. Žinoma, nereikėtų tikėtis, kad prie šio projekto artimiausiu metu prisidės ir pigius skrydžius siūlančios oro linijos “, - pažymėjo skaitmeninę savitarnos terminalų programą oro uoste įdiegusios informacinių technologijų bendrovės „Hansab“ pardavimų projektų vadovas Albertas Ulickas.

Finansavo ES lėšomis

Norėdamas registruotis į skrydį keleivis savitarnos kioske turės identifikuoti savo tapatybę, suvesti skrydžio duomenis ir pasirinkti sėdėjimo vietą, o tada kiosko terminalas išspausdins įlaipinimo į lėktuvą kortelę. Perprasti naują sistemą prireikus padės ir oro uosto darbuotojai, ir terminalo ekrane rodoma informacija.

„Norime užtikrinti, kad kelionė būtų kuo patogesnė. Savitarnos kioskai bus puikus būdas greitai, paprastai ir savarankiškai atlikti visą skrydžio registraciją. Šiandien tai didžiausiuose pasaulio oro uostuose plačiai naudojamas bei patikimas technologinis sprendimas“, – sakė Vilniaus oro uosto direktorius Artūras Stankevičius.

Keleivių skrydžių registracijos savitarnos kioskai yra Vilniaus oro uoste įgyvendinamo projekto „Lietuvos oro uostų Vilniaus filialo viešųjų elektroninių paslaugų kūrimas“ dalis. Projektas finansuojamas Europos Sąjungos regioninės plėtros fondo lėšomis. Įgyvendinant projektą sukurtos dvi elektroninės paslaugos – elektroninė keleivių savitarnos ir bendra orlaivio aptarnavimo sistemos. Bendrai visam projektui skirta 1 mln. 287 tūkst. eurų biudžetas.

Keleivių padaugėjo

Pirmąjį šių metų mėnesį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, apskritai Lietuvos oro uostų keleivių padaugėjo 16,5 procento. Kauno oro uostu kelionėms pasinaudojo net 29 proc. daugiau keleivių, per Vilniaus oro uostą keliavo 15 proc., o per Palangos – 0,2 proc. daugiau žmonių. Vilniaus oro uostas 2015 metų sausio mėnesį priėmė 203,5 tūkst. žmonių, Kauno – daugiau nei 44 tūkst. ir Palangos – per 9 tūkstančius. Pasak oro uostų administracijos, toks keleivių skaičiaus didėjimas rodo ir šalies ekonomikos stiprėjimą, ir didesnį žmonių mobilumą.

2015 metų sausį skrydžių per Lietuvos oro uostus padaugėjo 5,7 procento. Vilniaus oro uoste atsirado nauja kryptis į Stokholmo centre esantį Bromos oro uostą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"