TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Vilniaus vakarinį aplinkkelį žada užbaigti iki 2016-ųjų gruodžio

2014 11 07 12:41
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Vilniaus miesto savivaldybė, planuojanti po dviejų metų pabaigti visą miesto vakarinį aplinkkelį, nutiesiant paskutinę kelio atkarpą nuo Ozo iki Ukmergės gatvės, pradėjo šio projekto viešojo pirkimo procedūras – ketvirtadienį paskelbta išankstinė techninė specifikacija projekto statybos darbų rangovui parinkti.

Planuojama, kad statybos darbų konkursas bus paskelbtas dar iki šių metų pabaigos, o investicijos į šį paskutinį trečiąjį etapą sieks apie 365 mln. Lt.

Vilniaus miesto mero pavaduotojo Romo Adomavičiaus teigimu, trečiojo etapo darbai bus baigti iki 2016 metų gruodžio pabaigos.

Vykdant vakarinio aplinkkelio trečiojo etapo statybos darbus bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 Vilniaus–Panevėžys (Ukmergės g.), pastatyti 7 tiltai ir viadukai, taip pat bus rekonstruota 110 kV orinė linija – 19,64 km elektros perdavimo linijų. Planuojama, kad Europos Sąjungos finansuojama projekto dalis sieks 80 proc., likusios lėšos bus skiriamos iš valstybės ir savivaldybės biudžetų.

Vilniaus vakarinis aplinkkelis pradėtas tiesti dar 2009 metais. Jis driekiasi nuo Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės mikrorajonų link Ukmergės plento. Pirmojo statybų etapo metu buvo rekonstruotas Vilniaus Lazdynų tiltas, pastatyta trijų lygių sankirta, transporto tunelis, bei nutiesta aplinkkelio atkarpa nuo Oslo g. iki L. Asanavičiūtės g. Šiuo metu jau užbaigtas antrasis statybų etapas. Trečiojo etapo vakarinio aplinkkelio statybų metu bus nutiesta gatvė nuo Ozo g. iki Ukmergės g. Pabaigus statybas Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su automagistrale Vilnius-Panevėžys ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi.

Paskutiniais duomenimis, vakarinio aplinkkelio antrasis etapas yra vienas sėkmingiausių infrastruktūros projektų. Lyginant automobilių apkrovimą, efektyvumu šis aplinkkelis lenkia net automagistralę Vilnius–Kaunas, kuria per parą vidutiniškai važiuoja 26 tūkstančiai transporto priemonių, tuo tarpu vakariniu aplinkkeliu – 58 tūkstančiai automobilių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"